• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Frullan och Nenne - det är underbart att ni redan har symptomer INNAN ÄL! Det bådar gott ;). Kanske ni ska göra ett VUL också för att se om det kanske kanske finns ett litet pyre därinne ;) :D

• Snart så....

i form av pepparkokor? :D

• Moppy

Snart så... ärdet verkligen så farligt att dricka starkglögg om man är grav? Har inte all alkohol ångats bort?

• Snart så....

Moppy, ingen aning??? Fast jag kokar aldrig min glögg så länge att allt försvinner?? Det är ju SPRITEN man vill åt hahahhaha

• Snart så....

Tuggar frenetiskt tuggummi och dricker vatten *illamåendet lättar*

• nu är jag fruL

helt rätt snartis
    det är absolut FÖRBJUDET att koka glögg

det är ju precis alkoholen man vil ha .... eller hur

moppy. nenne behöver inget VUL hennes mage har ju redan växt sig stor så att det syns att barnet mår bra

• Moppy

Snart så: men om du vill ha bort spriten nu kan du ju koka glöggen, så får du ialla fall samma smak men utan alko *åhh vicken smartis jag är*

• Snart så....

Eller så köper jag helt enkel alkofri så slipper man slösa bort massa god sprit :D

• Liten med Mindre

Nej - inte koka glögg!

Gjorde det fantastiska misstaget i Schweiz, när jag skulle bjuda en dam med bil på starkglögg.

Har lärt mig att det är en MYCKET DÅLIG idé att koka sprit i kastrull på gasspis. Hela kastrullen tog eld när alkoholen började ånga.

Fast - med en klassisk svensk spishäll så kanske det går utan fara för livet. :)

• nu är jag fruL

ha ha ha mindre
    Hin måste ha tyckt att du gjorde dig till hur mycket som helst som skulle flambera för att imponera

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???