• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

ja det är en tröst att veta att mitt hängande på BT i denna tråd inte påverkar fertiliteten. Då hade man ju fått vänta läääänge på att bli gravid ;)

• sweetstreet

Drömma låter som om du verlkigen passar in som handen i handsken i vår tråd!! :)

• Moppy

nu ska jag gå och klappa om maken lite (vem vet ett andra ägg kanske är på G)? ;) nej men lite mys skadar väl aldrig.

kram på er tjejer och simma lugnt sweet därborta i det stora äpplet!

• sweetstreet

Moppy Japp!

Förresten ska du också lägga upp en bild på vår sida som muggles fixat till oss??
    För du var väl inte med på träffen igår?

• Drömma

Ja, det verkar inte bättre ; )

Och visst kan man inte köpa söta barnkläder innan man ens är gravid? Man kanske kan låtsas för sig själv att de ska användas till presenter till andras barn...

• mugglesfan

Japp, en dusch gjorde susen på lukten iaf!

Ja jag vet att det luktar plus men herreguud, jag hade så många symptom förra gången och det vart ju inget så egentligen vet jag inte varför jag hetsar upp mig nu.

Jag tyckte det var helskönt att läsa att stressen inte påverkar (och kolla på Cicci mfl här i tråden - i så fall skulle det väl inte funkat för dem heller, de vill ju lika mkt som vi). Bara att få reda på det fick mig att tagga ner, gött.

Hmmm, vad var det för fråga nu där 5 sidor bak? Har inte ni samma problem med att läsa ikapp - innan man har läst alla sidor har man redan glömt frågan som ställdes till en... IQ daggmask.

Drömma: apropå pippa på kommando. Jag har aldrig invigt min man i exakt när det är som jag har ÄL, utan jag förför honom helt enkelt. Sedan hjälper det ju till att man blir mer sugen runt ÄL (iaf jag), himla bra som naturen har fixat.

• sweetstreet

Oj Drömma. Tja vi har en barntröja liggandes i en ask för det var en present men det blev aldrig tillfälle att ge bort den, och nu har barnet bytt storlek så nu ligger den o väntar på bättre tider gissar jag....

• sweetstreet

Javisst Muggles!
    Mitt minne är som en fiskmås eller guldfisk eller så. Man ser en fråga eller ett inlägg som man tänker "japp det där ska jag svara på". MEn sedan har man glömt eller så har man glömt vem som skrev det.

Jag är också mycker mer sugen på 6 kring ÄL. Helt otroligt faktiskt vilken skillnad det kan vara!!! :o ;) :D

• sweetstreet

Så jag tror att min man liksom gissar sig till min ÄL ämndå eftersom det är handlar om superstora förändringar i in nivå av lust från ena dagen till den andra....! ;)

• Drömma

I vår garderob ligger ett par hängselbrallor som var för små till han som skulle ha dem, han fick nå´t annat istället.

nej, jag funderar på att skaffa ett xtra-knäck att roa mig med tills storken kommer, för att höja den förhoppningsvis kommande föräldrarpenningen. Det blev lite utymme kvar att jobba för nu när de har höjt taket. Hade ju precis passerat det förra taket...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???