• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Meddelande borttaget
  • Page

Aha!! Nu vet jag! Man får inte använda det fula vaginaordet här! Inte ens om det är kombinerat med .....-slem!

• Page

Bara så ni vet så var inlägget som stoppades mycket roligt och innehöll en hel del vågade berättelser. Nej då, det var mest matprat.

• Page

Mat ja! Jag älskar aladåber!! I ordets egentliga betydelse. Sånna där gelesaker med kött eller skaldjur. Mmmmmm...gott!

• Page

Jag är så omogen att jag har lust att prova skriva massa fula saker för att kolla vad som går igenom om vad som stoppas. Måste nog läsa igenom reglerna så att jag inte blir bannad härifrån!

• Page

Ojojoj, så många regler. Här begås många brott dagligen! *säger med en sträng röst*

• sweetstreet

Haha Page!!!
    Jag undrar just vad du skrev?!?!?!?!??

Låter som ett spännande inlägg! :D
    Synd att det censurerades.

• sweetstreet

Tycker ändå att den sajt verkar vara hyfsat ok med ganska mycket man skriver ändå. Vi har ju varit ganska framåt och itne skrätt orden sådär jättemycket åndå. Även om jag vet att en del inlägg inte klarat censuren.

• Jagsaja

Hmm... Ar detta den enda traden som är vaken nu sa här mitt i natten...
    Anyone here?????
    Fler som är vakna?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???