• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Min jäkla otur, nu ska jag inte åka till Dubai Skit med, de ville ha någon som bodde där nere nu, så man får snällt stanna hemma. Så typiskt att man har hunnit säga det till så många!

• Moppy

Trist Cicci! Vi som hade sett fram emot lite kändisglans i tråden...

ja ja nu får du väl vara hemma och sköta om Pickn istället... :)

• nu är jag fruL

Näe vad trist cicci.
    Men va jsutton kunde dom inte ha fattat det beslutet LIIIIIIIITE tidigare. JAg menar, här har ju du sprungit på intervjuer osv som tagit tid. Samt bokat in och grejat. det tycker jag var lite dåligt skött.

Vad synd med missad gratis semester. men jag lovar att jag kan ställa upp på att träffa dig utförd i turban och kaftan eller vad sjutton folket där nu har på sig. Så att du kan få lite Dubai känsla alltså, fast här hemma. Sol och värme kan jag dock inte garantera.... men jag kan lära mig några ord på arabiska om du vill

• Snart så....

usch vad trist Cicci!

Ja frullan vi vår ha en arabiska afton som Cicci pratade om :D

• pirr!

Oj! Nu var det så länge sen igen. försöker hinna in och läsa varannan dag, men hinner aldrig läsa ikapp.
    Kan någon uppdatera vad som hänt. Anar på några inlägg att Snart så och Jessie plussat? Några fler?
    Var ligger sista listan?

Hoppas ni hade mysigt på träffen i helgen! Önskar att jag bodde kvar i stockholm!

• pirr!

Men, glömde ju säga GRATTIS GRATTIS GRATTIS till er som plussat!! Så glad och hoppfull att det faktiskt händer (börjar själv misströsta)
    Har BIM från i fredags till idag nån gång och ännu ingen mens men dock mensvärk så den kommer väl..

• Snart så....

Gaaahhhh nu verkar lunchen ha nått Kick´n!
    AJJJJ snacka om att magen lever rövare, molvärk med onda ilningar..

• Snart så....

Tro mig Cicci, hade hellre varit helt symptomfri!

Usch nu kom illamåendet tillbaka

• Moppy

Snart så: fråga *om ni är äckelmagade så se bort* hur såg dina aladåber mellan Äl och ditt plus? genomskinliga a la ÄL eller någon annan färg?

snusk snusk...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???