• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Nu kom jag på flera saker som man kan önska sig. Om ni tittar mkt på tv/dvd så kan samlingsboxar från nån serie vara bra.
    Typ Sex in the city mm

• Bröllopstokiig

Jag har stlk 36 själv nu.... känner ingen som drar 46, men kanske iaf 40-42...
    Ja ja - makens kläder kan jag inte låna, dem kommer jag inte ens i nu. han är liten som en smurt, 3 äpplen hög!

• Snart så....

Va? är han mindre än dig Cicci?? Är det möjligt?

• Bröllopstokiig

Men vi tittar inte på tv så mycket
    äh, jag skiter i att önska mig ngt, tänkte underlätta lite för maken....
    Kanske kan önska mig ett par nya skidor, ska ju till Frankrike och åka utför i vinter, eller pjäxor eller nåt! Det blir bra!

• Bröllopstokiig

Han har minsta storleken som män kan ha, 46 i man-storlek... ha ha ha Ja han är liten, inte till längden, jag är 1,72 han är 1,78, men han är inte tjock o muskulös direkt. Oj oj oj... man känner sig som en flodhäst när man rider av honom, rädd att krossa honom!

• Skärgårdsbruden

Hej igen *gäsp* har sovit bort lite illamående...

Cicci, snartis m.fl: Jag läste i ngn gravtidning att man kan beställa en grej på nätet (inga snuskiga fanasier nu tjejer, detta är seriöst) :) Det ser ut som en slags kil med spänne som man kan sätta i sina egna byxor för att de ska bli lite större innan man kommer i mammakläder. Kanske kan va nåt? Kommer tyvärr inte ihåg var jag sett det, men kolla i gravtidningar.

Apropå julklappsdiskussionen: Jag vill ha Lennart Nilssons bok Ett barn blir till. Kan vara kul att se bilder vecka för vecka.

• Liten med Mindre

"så kanske en date hemma som Mindres make har fixat..."

Cicci - jag kan får problem med att övertyga maken (och mig själv) att fixa en dejt åt dig i julklapp. ;)

Efter bröllop och allt är jag så trött på att önska mig saker. På listan står:
    *presentkort på pralinhuset (vill slippa äta allt i jul)
    *goda viner (den går ju bort för vissa då...)
    *badbomber och oljor från LUSH (så härliga)

Kom sen på att jag behövde några tröjor till av en modell jag just köpt. Kan även tänka mig dyra sminkborstar av en modell jag snappat upp här.

Presentkort på massage och ansiktsbehandling/massage/pedikyr. Ni kan säkert behöva pyssla om er när magen börjar växa.

• Snart så....

Skärgårdsbruden, tack för tipsen.
    Böcker har jag inte ens tänkt på, bra idee.

• Bröllopstokiig

Skärgårds:
    Dessa bilder och alls sån info finns ju på nätet överallt?!?!?! Men du kanske vill ha en iaf? Tänkte bara i fall du inte visste det!?

• Skärgårdsbruden

Ja, Cicci. Tycker det är kul att bläddra i medmaken på kvällarna innan vi ska sova. Men tack ändå för tipset!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???