• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Tjenixen! GLAD LUCIA allihopa!

Var uppe och kissade i natt
    SYMPTOM, tjohoooo! hehehehehe
    Såg någonstans att det var 95% chans att graviditeten forsatte väl om man hade sett hjärtat picka en gång, någon som ver om det stämmer!?!?!?!

Date MINDRE, wow, han är rätt romantisk din man verkar det som!

Muggles gumman, det verkar ju lovande denna gången, hoppas hoppas nu bara att inte kroppen lurar dig!
    Vi har ju alla olika sorter här inne, vilket är bra. Jag och Lollan känner NADA och har inte kännt något särskillt eller märkt något sedan förra gången vi hade mens
    Sen har vi ju de som mår illa, Snartis, Skärgårds och nån mer!
    Så man kan ju varken säga bu eller bä

Jag sitter och funderar på killnamn, jag vidhåller vid Victor just nu och maken är inte förhandlingsbar, han vill Oscar!
    Vi tror det är en kille, stenhårt, skulle bli förvånade om det var en liten tjej som kom ut i sommar.

Det tar ju ett tag att läsa i kapp, men måste säga att Moppy gjorde en juste sammanställning över allas symptom, det tycker jag var kul (även att jag inte känner igen mig någonstans).

Nu ska jag snart ut och köpa Apelsiner, hoppas jag kanske blir lite illamående av dem, det blev väl du Snartis

Kram

• nu är jag fruL

morrn morrn
    alla lusse firande gravbeatta mammawannabeees

huir har ni det i symptom djungeln?

muggles...jag vill inte säga dt egentligen...men mmmmm...jag tror att det kommer en tydlig doft av pluss från sveriges andra stad
    ihhhhhhhhhhhhhhh vad spännande!
    Håller tummar och knän!

mindre: fy vad romantiskt med date. Min make skulle kunna komma på att bjudsa ut mig men aldrig att ordna en date hemma. Särskilt inte med finkläder. WOW impad! BrA ide!

snartis: gumman hoppas att du hittar en tid för undersökning innan konferens. Men rätta mig om jag har fel, men skapar inte VUL mer stress än om man inte har det alternativet? Jag menar innan vul fanns verkade inte folk vara så oroliga. Eller är det bara det att JAG missade att dom var oroliga för att jag inte var intresserad av graviditeter innan VULets dagar.
    Hm,mmmmm
    så kan det nog vara.
    Som sagt hoppas att du får tid.

skärgårn: lycka till

KOKOS jag vet att du inte läser nu Men gumman JAG TÄNKER PÅ DIG!!!!!!!!!!!!! Hoppas att du får sköna drömmar under narkosen. men inte FÖR sköna man vill ju inte att hela underlivet ska börja krampa på dig mitt under op

sweet: alltid lika härligt att komma in och läsa ditt pladder

page: ha ha ha en til som är barnslig, vi testade filtret i en anna tråd för att kolla vilka ord som fastnade

• nu är jag fruL

cicci:
    Grattis till symptopmet
    äta apelsiner för att må illa du är för knäpp

• Moppy

Godmorgon alla söta lucior!
    En hälsning från Moppy som nog måste stryka samtliga symptom från min symptom lista, eftersom jag idag känner NADA. Så det blir väl NNÄ för mig också...

Hur känner du dig Muggles?

• nu är jag fruL

jag har symptom
    trots att jag inte ens haft ÄL än
    snacka om att vara ute i god tid ha ha ha

men i morse mådde jag illa.
    Sen att jag åkte baklänges på tåget och drack en stooooor kopp kaffe på tom mage... ja det kan vel aldrig ha varit det va

• nenne78

jag mår också illa! Kanske för mycket julgröt. Eftersom jag, precis som fruLlan här inte ens har fått ÄL. Men magen känns större idag så jag är nog gravid för länge sen.

• nu är jag fruL

ha nenne
    jag är också inne på den tanken. Undra just om man är i tredje eller fjärde månaden

• Liten med Mindre

Ja, visst är han romantisk min älsking. :)

Kan ju också bero på att jag gjort väldigt klart för honom vad jag uppskattar i "förförelseväg". Och har visat honom i praktiken genom att själv inbjuda till dejt, hemma och borta. Fördelen med hemma är att dejten mycket lättare går vidare till något skoj. :D

Oh, längtar. Han är så stilig i kostym (den åker på ytterst sällan).

• Snart så....

Cicci din galning, ska du verkligen köpa apelsiner?? Skyll dig själv om du mår illa!!!

Frullan du skulle helt klart ha varit på mitt jobb imorse, såååå mkt STARKglögg och vem fick inte dricka??? Buuu det luktar ju så gott.

Vet inte om jag skulle ha gjort VUL men eftersom vi ska resa bort(utomlands) med jobbet nästen hela V2 så skulle jag bara vilja kolla att allt är ok. Som det ser ut nu får jag helt enkelt vänta till min tid v3.
    BM på Odenplan frågade om jag hade symptomer, ehhhhh va jag? Berättade alla och hon sa bara "då har du inget att oroa dig för*

• Snart så....

Tänker på dig Kokos!!! Hoppas vi snart får höra av dig hur allt gick.
    Massa kramar till dig

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???