• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Sorry girls!
    Har inte hunnit leta fram bild än men lovar maila till er imorgon! :)

Min man ville helst inte att jag skulle maila hemsidan än för han vill vara "hemlig"...!!!!!! :o

Jaja, kasnke kommer en länk lite senare då. Vi ska köra vidare med barnfabriken ett tag till och se hur det går först.

• sweetstreet

Nu ska jag sova! Puss o godnatt!
    Och godmorron till morgonskiftet som väl går på om ett par timmar kanske?! :)

• mugglesfan

Nu finns jag på "vår" site. Den är inget vidare bra, jag håller med, men som sagt, det snabbaste sättet jag visste om att få till lite bilder.

En varning bara: bilderna är inte hemliga, utan skriver ni ut direktlänken här så kan alla se bilderna. Det enda lösenordet skyddar mot är att inte vem som helst kan gå in och lägga till fler bilder. Bara så att alla är medvetna om det. Men det fattade ni säkert så smarta som ni är!

• Snart så....

Godmorgon tjejer,

Jisses vad ni har skrivit, tog mig låååång tid att läsa igen :)

Själv vaknade jag och satte mig upp lite för fort, AJJJJ brösten hängde inte riktigt med. Stort BH problem idag *suck*
    Det har blivit som en ond cirkel för mig, hungrig & mår illa=äter=rapar & mår illa och sen börjar det om igen. *rap*

Nu ska inte jag spy galla över mina jobbiga symptomer.
    Har ni lussat färdigt sanrt?

• Liten med Mindre

mors!

Upptäckte till min glädje att det går ett lussetåg i vårt centrum ikväll. Så jag får chansen att se ett riktigt tåg också. Inte helt lätt annars, om man inte har barn och inte köpt biljetter i god tid.

Har dessutom garderat mig och spelat in luciamorgon från tv, ska koka risgrynsgröt och äta saffransbullar ikväll, och vörtbröd. :)

Nu ska det julas till.

• Liten med Mindre

O vet ni vad??? :)

Min man har bjudit mig på en dejt på fredag! gissningsvis hemma - men klädkoden "kavaj" brukar innebära god mat och gott vin, lite dans och annat han vet "får mig på fall".

Bra upptakt inför ÄL-veckan.

• Snart så....

Ohhhhlallalaa ska du på dejt?? Skojj :)

Lagom till ÄL eller?

• mugglesfan

Bra initiativ av din man Mindre! Fram för mer sånt!

Ska nu ner på Lussefirande här i kontorsbyggnaden som jag jobbar i.

• Liten med Mindre

Några dagar innan ÄL, men bra uppvärmning för oss som varit mycket skadade och sjuka på sistone. :)

Mötesdags...

• Skärgårdsbruden

Godmorgon brudar,

Härligt med date, mindre! Det vill jag också gå på... gör det ngt om man spyr mitt i?

Ska till barnmorskan på inskrivning nu, jag och maken. Wish us luck! Rapporterar senare.

Och muggles, finnar är inte bara tecken på mens utan även på graviditet! Tror du kommer att plussa... Jag hade MASSOR med finnar innan plusset och några veckor in i graviditeten.

Kram på er! Hörs senare!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???