• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

stavfel is my middle name Moppy! Men det lär ni ju redan ha insett här på tråden...

• Moppy

Lollan: vad har du för symptom? vilken vecka är du i nu igen?

• sweetstreet

O shit nu är den en lite unge som sjunger jungle bells här i radion! Riktigt falskt och j-gt gulligt! My God!
    OM man någongång får barn så kommer jag bli en sådan där skämmig morsa som lipar, tjuter o piper hela tiden för minsta lilla!!!!!!

• lollan79

Är i vecka6 nu. Helt sjuuukt. Ska till MVC i januari i vecka 11 tror jag det va. Spännande....

• sweetstreet

moahahahahahahaaaa!

Stavfel ja!!!!!!!!Självklart ska det vara Jingle bells inte jungle bells!!!!! :D :D :D

• sweetstreet

Har inte riktigt hör några djungelklockor... KÄnner bara till djungeltrumman, men det är ju en helt annan sak! ;)

• Moppy

lollan: vad hade du för symptom innan du plussade? kommer du ihåg?

• Drömma

Tack Sweet! Jag har tolkat "aladåberna" som ÄL men det kan alltså vara gravidsymptom oxå...

Moppy, ja fast jag vill helst inte erkänna det eftersom jag bara försöker relaxa och låta det ske ; ) försöker att inte läsa så mkt för att inte stressa upp mig själv. Det är i alla fall min senaste taktik!

• Moppy

jungle bells, ha ha, det låter lite coolt på något sätt!!

• lollan79

Symptom...va e de?!!! :)

Nej, jag har inga. Hade inga innan BIM heller. Har aldrig vart så säker på att få mens!
    På kvällarna kan jag känna mig lite konstig, typ. Det e de enda...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???