• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Tur att ni finns här säger jag bara.
    För nästa vecka vet jag en som kommer vara mantelberoende...

• sweetstreet

Men usch varför blev jag så himla deppig nudå????!!!!

Det var inte meningen. Var inte alls riktigt såhär deppig förut idag.

Kanske något skumt med kaffet?????

• sweetstreet

Äh, jag pratat ju ändå bara med mig själv just nu så jag tror jag ska gå och få ut mina aggressioner på jobbet istället kanske.

Tittar in igen senare ifall humöret kanske blir lite bättre.

• Moppy

Sweet: bra jobbat med BIM lista! Det gör det lite lättare att få en överblick. Shit, detta är ju värsta dokusåpan, nya spännande BIMar varje dag! Konstigt att vi inte har några BIMs denna vecka. Ja visst!! Vi börjar väl cykla i takt som gamla urkvinnor :D :D

Vill verkligen också säga lycka till till Koko. Du är stark tjejen! Gud vad skönt att få det gjort, så du kommer på banan igen.

Nu ska jag hem och försöka vifta bort alla *tänk om* tankar. Är så tröööött på att man inte tänker det minsta rationellt..

Kram!

• Snart så....

måste vara trög för ser bara kort från BT träffen igår????

• Snart så....

vill ju se kort på er andra oxå??

• nu är jag fruL

lycka till i morgon kokos, kommer att tänka på dig!
    sov gott kickn och pickn

och ni andra också så klart

• mugglesfan

Sweet: jag tänkte väl att du skulle häcka här... Har precis varit och tränat och ska in i duschen snart. Var bara tvungen att kolla... (BT-beroende? Vem?!)

Snartis: meningen är att alla kan lägga in kort på sig själva (alltså vi som bor i urskogen typ Götet, Norrland, Gävle mm eller Långtbortistan typ NYC). Just nu finns bara våra "träffare" där på bild...

Jag har ett symptom till: fick en redig aladåb (igen!) förut men färgen var mer... hmmm, jag kan nog bäst beskriva den som aprikos. Inte vit, inte röd, inte brun utan svagt ngt annat.

Lova att ni har sympati med mig nästa vecka när jag har fått mensen och inte hånar mig för alla symptom som jag hittar på!!! Det här ÄR väl en tråd för oss med inbillade symptom eller har jag hamnat fel?!

• Frejis

Nu har jag också sett bilder från vår träff igår kväll :) jättekul att se dem och tack för bilden på Page, roligt att se ett nytt ansikte. Hoppas att vi snart kan ses IRL.

Jag ser också bara kort från BT ikväll :( loggade in med stora förhoppningar, men efter att Muggles förklarat allting för Snartis förstår även jag bättre hur allt är tänkt att fungera.

Hm, kan inte skriva mer, återgår till korrekturläsningen *grrr* men snart är det klart :)

Muggles, tränar du på SATS?

• Moppy

Muggles - rosa flytningar & aladåber är ett klart gravsymptom har jag läst, så det LUUUKTAR plus!!

Själv molar det som alltid i maggen och tiden sniglar sig fram (utan snigelslem ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???