• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Skärgårdsbruden

Glömde säga en ska, Cicci: Min kompis, vi kan kalla henne A, har inte haft några symptom alls. Och nu har hon passerat 12:e veckan, så det verkar ju funka det med!

• nu är jag fruL

ha ha ha cicci
    ja skita måste ju vekligen vara ett symptom

oj vad många gånger jag varit gravid

du är för tokig

• Page

Ingen handling?? Jag har en sort käft så jag kan prata och göra annat samtidigt!

• Snart så....

Skärgårdsbruden, då gjorde du VUL i vecka 7?

SATAN, glömde bort att clementin är lillebror i apelsin!! *mår illa* Men det var ju så gott... *rap*
    Shit det kommer ta ett tag att ställa om sig

• Page

*Tänker så det knakar* CicciL, de flesta av mina vänner har aldrig haft några specifika symptom. En förstod inte att hon var gravid föränn hon var typ i 16 v!

• Skärgårdsbruden

VUL i vecka 7 ja, Snartis. Har kunnat vara mkt lugnare efter det. Innan var jag lite hispig och tänkte att jag nog skulle få missfall. Naturligt, enligt experterna. Det är det jobbiga med att vara gravid - allt är sååååå natuuuuurligt!

• Page

Snart så,
    En dl grädde innan apelsinen borde göra under! Fettet borde bädda in syran! Du blir kanske lite tjock i förtid men man kan inte få allt!

• Liten med Mindre

*viskar*

Page - snabba dig att skicka en film, så att inte FruL blir ledsen. ;)

*högt*

Öhm, jo, ska skicka vidare bilder från vår trädgårdsmästare Page. :)

Har tyvärr inte sett till Sweets länk, men den kanske hålls gisslan till bilderna anlänt i NY.

• Bröllopstokiig

Tack för att ni tänker efter på era kompisar etc som inte har haft några symtom. Nu ska jag hia mig lite och invänta mitt vul på tisdag nästa vecka. Lever den lille rackaren då fortfarande så är det kanske bara att tacka och ta emot vad gäller att man inte har symptom!

Skärgårds: Vet man oroar sig en massa, det är det som är så skönt med vul, att man i allafall får se ngt och hur lång den är och om det pickar på... Är mycket lugnar efter mitt första vul, men å andra sidan mår man kanon så tror man ju att den har gått o dött nu i stället... Den mest kritiska tiden är ju nu mellan vecka 5 och 10/11 någonstans, så man är ju hispig lik förbannat...

• nenne78

frullan
    HAHA näe jag har redan haft mens igen så nu är jag inne på omgång 3 (trä). Jag visste inte riktigt hur jag skulle räkna bara. Så riktigt så spännande var det tyvärr inte.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???