• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

kokos
    Min mamma är världens MEST frispråkiga!!!!! det finns INGET hon inte kan prata om eller berätta. Så det här måste hon helt ha glömt bort eller inte kopplat. För annars vet vi allt om varandra. Men det är klart hon kanske trodde att jag kom ihåg att det var just endo.

Äh hon är nog bara mer vimsig än vanligt tan´ten

det är faktiskt skitkonstigt att hon inte fått ur sig det. Måste fråga varför...

knäppa tant

• Page

Blir man sövd vid titthålsoperation? BM som jag pratade med igår sa att jag skulle undersöka mina äggledare, att de är "öppna" (?). Blir det en tittis för mig med? Det är väl det enda sättet att undersöka äggledarna?

• nu är jag fruL

page
    ja jag tror att du också kommer behöva göra en tittis. och man bli sövd under narkos.

Välkommen till tittklubben page

frågan är om vi är fluktisar-titt
    eller pattklubben-tits ?

fast med mina små russin så... fluktis it is.

• _koko_

Snart så... - Min mamma har aldrig fått diagnos, men däremot hade hon niagarafallen varje månad (typ tampong och dubbla bindor), vilket är ett annat symptom på endo. Det lugnade sig när hon åt ppiller, och kom tydligen inte tillbaka. Så jag vet inte, men man kan misstänka.

Ja, mensen borde komma nästa vecka, så efter det är det bara att köra igen hoppas jag! :)

Hehe, tyckte det verkade konstigt att du skulle ha en pryd mamma fruLlan... :D

• nu är jag fruL

ha ha ha kokos
    Jag är OTROLIGT lik min mamma och saken är vel att JAG snarare är pryd i jämförelse med henne

näe hon är inte så pryd...

När jag fyllde 15 så fick jag en kasse kondomer av henne.
    ja ha tack... jag hade ingen pojkvän...

vad faaan ska jag med dom här till
    mammas svar belv att de kunde vara bra att ha

och det var dom
    ha ha ha

• nenne78

hörrni nu blottar jag strupen här: räknar ni första mensdagen som dag 1, eller? För om man får den på dag 33 i cykeln, är det ändå dag 1 eller blir dagen efter dag 1?? Fattar någn vad jag menar??

• nu är jag fruL

fast det tog ett tag inna de kom till användning.

och om ni undrar varför min mamma hade så¨mycket kondomer så var det inte för att hon drev bordell
    utan för att hon jobbade som skolsköterska

• Page

Ahhh, narkos....mmmmm. FruL och Koko, ni får berätta sen hur det känns och om det blir några stora ärr. Jag antar att de inte går in och tittat i redan befintliga hål.

Någon pattklubb kan jag inte vara med i...än i alla fall. Jag hoppas att odla STORA om jag blir gravid.

• Snart så....

HAhaha...bordell du är för söt frullan

• nu är jag fruL

njae nenne
    fattar inte rikitgt... MEN det verkar som om någon håller på att passerar BIM utan mens

hooooooooooooooooopppassssss

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???