• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

det är alltid bäst med kramar och mys med maken. det kan hjälpa när inget annat fungerar. Om inte ánnat så är det en bra famn att gråta ut i.

Men börja titta efter jobb du, det skadar aldrig. Även fast det inte är en kul process. Men det är när man inte behöver ett jobb akut som man har lättast att söka.
    Men så klart ska vi bli gravida snart så att jobbet inte spelar någon roll. MEN det är alltid bra att gradera med kryss.
    puss på dig

• Snart så....

Mindre, mkt depp hänger faktiskt ihop med jobbet. Trots allt är man här större delen av sin vakna tid. Om du inte trivs så ska du nog söka nytt jobb.
    Inte trivas och samtidigt försöka bli gravod kanske inte är någon bra kombination?
    Mitt är inte alltid heller det roligaste men trevliga kollegor, nära och bra förmåner är svårt att hitta.

• nu är jag fruL

mindre: självklart går det utmärkt att komma förbi på glögg och kattklapp en anna dag. katterna finns ju alltid här och min glöggsäsong sträcker sig året runt
    Så det går bra. Tyvvär finns den fina granen kanske inte kvar jämt, men va fan, jag kan se lite barrig ut så går det med.

Självklart är du också välkommen på glögg snartis. Så klart. Det hoppas jag att du fattar.
    Det är inte ens ett krav att man ska vara deppi för att komma till frullis man ska bara vara en trevlig trådis

• viktualia

FruLlan - råkade backa lite i tråden och läste om din vita lögn hos gyn. Jag säger bara HEJA! Mina skattepengar får gärna gå till att vettiga människor får undersöka förutsättningarna för graviditet!

Bravo FruLlis - och förresten - glögg är den enda spritsort som det råder brist på hemma hos mig.. men välkommen är du ändå!

• nu är jag fruL

snartis
    När han kunde inte säga någonting. Det troligaste är endo eftersom jag har ont. Ärr får man ju inte ont av utan de försvårar bara att bli gravid. Men det finns säkert andra saker som det kan bero på också, men ingenting som han kunde se vid en vanlig gyn undersökning. Så det blir att vänta på op.

Tänk vad mycket sprit jag kommer kunna dricka under tiden

• nu är jag fruL

hej vickan
    vinkar och kastar släng pussar

tack, jag får lite ångest. Han är ju så snäll farbrorn, det känns inte bra att ljuga. Usch hemska fruLlan...
    men jag kände mig desperat. Men det hjälper att ni inte tycker jag är helt förtappad som ljugit...

Ha ha ha
    du vet att jag inte är så kräsen så att det är bara glögg som gäller
    näe du i den här slask tratten rinner det ner ett och annat.
    Jag kommer jätte gärna förbi en dag. Vet inte riktigt hur den här veckan ser ut men jag kan kolla i morgon.
    puss

• Snart så....

Jaaa frullan du kommer kunna dricka skumpa. öl, glögg för 4 nu :D
    Snartis + Kick´n
    Cicci + Pick´n

• _koko_

Heeeeej och tack för igår! Kul att träffa dig frejis och såklart er andra också igen! :)

Kort sammandrag:
    Servicen var fantastisk...t dålig, stämningen var på topp, jag fick äl mitt under kvällen (eller hur var det nu...??? :D), ölen var god och jag skrattade så mycket att jag nästan fick träningsvärk...

Puss på er allihop!!

Jag ska dit ikväll och ta ett blodprov och då får jag även veta när jag ska vara där i morgon. Det är inte säkert att jag behöver ligga kvar över natten, men jag räknar med det för säkerhets skull. Lovar att rapportera här så fort jag orkar. :)

Blir så himla glad när jag läser att du fått remiss, fruLlan!!! Och till sös också!! Du ska få ett nummer av mig så kan du ringa efter jul och fråga om remissen, jag tror man får tid snabbare om man gör det.

• Snart så....

Ohahahhaha just ja kokos, din ÄL slår allt!! :D :D

Vad är det som de ska kolla på blodprovet ikväll? att du är frisk?

• nu är jag fruL

hejsan kokos
    min lille smula
    kul att se dig här.
    Det är så bra att du gör den här op innan mig så att du kan lugna ner mig inför min sen
    Jag kommer hålla tummar och tår. Du kan vel messa på kvällen om hur du m¨r och hur det gått.

Ja dte känns topppen att ha fått remiss. Och jag gillar ju gyn avdelningen på sös. De är jäkligt bra. Så det känns finsfint.
    Bra att du har ett nummer, mycket bra info!

Är du nervös?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???