• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Jessie, precis så har jag med sendraget när jag skrattar,hostar mm
    Skumt vad är det för nått egentligen?
    Ja båda brösten gör ont från idag.

• Snart så....

Jaaaa eller hur?? RETSTICKA där hahahah
    Gumman, hoppas du får hjälp nu och KRÄVER att få en remiss.

Nu ska vi alla gå med stora magar nästa sommar!!!

• Liten med Mindre

Suck - hade stor mage redan när jag kom hem igår. Jag är en uppblåst typ. :(

Blir jag rapigare eller fisigare av att bli gravid så kanske jag äntligen får eget rum på jobbet. Alltid något. :)

• Snart så....

Mindre, stor MAGE...DU?? Näää nu skojjar du?

• mugglesfan

jessie: när inte norrländska symptom utan att ha ord som börjar på o- (osymptom)

• Liten med Mindre

Jo - uppblåst. (Fast jag försöker ju vara fin och hålla in ballongen när den börjar svälla på kvällen. tills jag kommer hem och får maken att önska att det var en bebbe i magen istället för luft.)

Och ont gör det också emellanåt. Resultatet av att jag svullade kakdeg med bikarbonat i lördags. *rodnar*

• mugglesfan

Frejis: nästa ÄL för min del är runt nyår (20-30/12) men du kanske är tidigare än så?

• Jessie76

Jo jag skojjade med osymtomen Muggles Eller så är det liika bra att erkänna att jag är blond *hänger med huvvet*

Jag vet inte, men jag har haft såna sendrag förut så det är nog helt normalt. Det försvinner oxå. Kanske är så att det görs plats i magen?

Har din mage växt nåt Cicci? Kommer inte ihåg när det börjar hända grejjer....

FruLlan, tack för dina ord - du är söööt du
    Ja, men det gick upp för mig igårkväll när jag fick lite ont i magen att jag är ju inte helt förskonad från MF och fel och sånt "bara" för att jag fått barn tidigare! Helt sjukt, men jag låg och funderada åsså PLING - det KAN hända mig oxå! ....Blond...jag sa ju det!

• Moppy

Lapinette! Då BIMar vi nästan samtidigt, jag den 19:e och du den 21:a. I dag känner jag dock ingenting, så mina förhoppningar har sjunkigt rejält... Usch vad tiden går långsamt!

Mugglesfan: det luktar...PLUSS! Och om ni tänker efter så har jag faktiskt luktat mig till två tidigare plus: Cicci och Snartis. Kanske är jag en ny Saida??! :D :D

• Frejis

Muggles - jag tror att min nästa ägglossning kommer runt 20/12, men mina ägg är som sagt lite nyckfulla. Jag ska iaf börja testa redan 16/12 för att inte missa något :) Återkommer med en rapport när jag ser böjen :)

Dags för en liten lunch!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???