• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

lagom OT - FruLlan: jag kan onsdag kväll men torsdag kommer mina päron hit för vi ska på begravning på fredag inom hyfsat avstånd från hålan.

• nu är jag fruL

ha ha ha snartis
    japp ska dricka för er fyra PLUs mig så det blir för fem då. HuRRA!!!!!!!!!!
    shittans vad onykter jag kommer bli... men vad gör jag inte för er skull
    jag får ju offra mig när inte ni får dricka.

fast när jag tänker efter så borde jag dricka även för ciccis make. Så han slipper komma hem för full och bli omkullputtad i hallen

• nu är jag fruL

OT menar du den här veckan vickan?
    Maken kommer nog att komma i morgon... det är dock inte helt säkert om han kommer i morgon eller på tordag. Vi håller på att diskutera vilken dag som är bäst ur 6 synpunkt.

• _koko_

Blodprovet tar de för att kolla blodgrupp och sånt utifall att jag behöver extra blod.

Har varit på språng hela förmiddagen och därför inte kunnat hänga här, och nu känns det som att jag definitivt skulle behöva jobba undan en del...

Nervös? Mer förväntansfull faktiskt. Undviker att tänka för mycket på det, för då blir jag säkert supernervös. Sambon tycker nog det är jobbigare än jag gör, han hatar sjukhus (hans mamma dog i cancer...).

Du kommer att höra av mig fruLlan. :)

• viktualia

OT igen - japp jag menar den här veckan!

nästa vecka har vi after work på onsdagen och sen kommer maken och jag troligen fira lilljul på torsdagen....

så jag kan nog bara imorgon den 13:e före jul.

• Snart så....

Oahahhahaa ja du får en riktigt blöt nyår men din make kanske kan hjälpa dig?
    Attans vad kul ni kommer att få :D

• Liten med Mindre

Tänk *tindrar med ögonen* att få dricka champagne för 5 på nyår. (Eller för 6 kanske...)

Fast vi skulle ju fnissa så hejdlöst att det inte blev nåt av. :D

• Liten med Mindre

koko - ditt trådiga snigelslem igår slog alla rekord. Precis som alla dina symptom.

• Liten med Mindre

Servicen slog också alla dåliga rekord, nästan. Till och med i nybörjarklassen. Tur att stämningen var så på topp ändå.

• Snart så....

Kokos, om de hittar endo eller nått annat kommer de att åtgärda det under OP eller krävs det en ny op?
    (vet ingenting om såna op)
    De skulle väl även spola äggisarna?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???