• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

fruLlan
    Jag tycker f ö att det inte var någon lögn eftersom han påstod och du svarade... lite svävande sådär. haha!
    Tror även att din mamam säkert nämnt det någongång fast det kanske var innan du ens visste vad det var eller som sagt, inte riktigt lyssnade (om du är som jag... )

• Snart så....

VAAA? Har hon inte sagt det tidigare??
    Min mamma har berättat det mesta så jag vet...

Blev din mamma lätt gravid efter OP?

Jaa skål för din remiss :)

• Liten med Mindre

Jo - det är nog mycket man inte vet om sina föräldrar. Och som de inte vet om oss.

Läste på Aftonbladet en del om tonåringar och deras föräldrar, kriser och hantering av dessa. Verkar verkligen jobbigt. Känns som att småbarnsåren inte kommer att vara något i jämförelse.

Det kan ju vara bra att vara beredd...

• Page

Mindre,
    Haha, det typen av aladåber råkar jag ut för jämt!

• nu är jag fruL

ja nenne du har nog rätt det har åkt in genom ena örat och ut genom... ja någon öppning

snartis: hon gjorde operationen efter hon fått barn. jag kommer faktiskt ihåg att hon operererades men då fattade man ju inte alls vad det handlade om , jag kan vel ha vart 10 kanske. Så inga barn efter op.

• Page

Usch, för varje hälsoproblem min mamma upptäcker brukar hon ringa mig och tillägga att det är ärftligt. Ibland är det bättre att inte veta.
    Kanske inte i ditt fall FruL!

• nu är jag fruL

page:
    Näe allt vill jag inte veta. men eftersom hon vet att vi fösöker få barn och eftersom hon vet att jag haft ont så kunde hon ha klämt ur sig det.

Synd att jag verkligen gillar min mamma annars skulle jag skälla lite på henne
    nåjua nu vet jag om läkaren frågar i alla fall.

• _koko_

Snart så... - om det inte är för mycket tar det allt under operationen, annars måste man göra det en gång till... Men nä, en gång får nog räcka... ;)

fruL - Håller med - VA?!! Fast det är klart, jag fick ju fråga min mamma om det, alla är ju inte lika frispråkiga om sånt...
    De säger ju att endo kan vara ärftligt, så då kan det nog vara det ändå... Hoppas inte.

• Liten med Mindre

Via mormor och min syster har jag fått veta att min mamma gjort typ 4 aborter i sin ungdom!

Det enda jag fått höra från henne är att "O, var försiktig - jag hade jättelätt att bli gravid - så det kan hända dig med".

I wish...!

• Snart så....

Gu vad skönt kokos, så då kan du vara "fit for fight" sen? Eller ska jag skriva nått mer snuskigt?? hahahah

Hade din mamma endo kokos?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???