• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Snartis, Nu är jag hemma för ett par månader iallafall... Sen verkar det bli Japan igen... Suck. Men säker är det inte förståss. Hoppas att jag hinner bli gravid först bara, det var så j-la frustrerande att sitta på andra sida jorden och ÄLa och veta att det inte ens går att _försöka_ den månaden.

Lapinette, har du fortfarande inte fått tag på pappa? Jättetrist ju! Du får följa med mig på nästa vända dit och leta! ;)

Frullan, vad jobbigt med allt gyn-strul. Men om din mamma är opererad för endo, var det före eller efter din födelse? Om det var före så är hon iallafall levande bevis på att det går att bli gravid efter op!!!

• Page

FruL,
    Moredr har kanske fler hemligheter????

• Snart så....

Nenne: dagen som jag har räknat som dag 1 är när mensen kommer ordentligt. Dvs inte när det kommer lite föraningar.

• nu är jag fruL

page
    ha ha ha
    du menar att det är jag som är lurad och att tanten verkligen drev bordell

shitttttt vad lurad jag är då

syrran:
    hon gjorde op efter barn.

• Page

Första dagen på mensen räknar jag som dag ett. Jag får i för sig inte några föraningar. När det kommer så gör den det med besked!

• Snart så....

Vi satt just om pratade om jobbet igår, insåg att jag kanske bara har 6 månader kvar att jobba :)

• Page

Horhus låter ju lite smaskigare än skolsyrra! Jag gillar dramatik!

• Page

Snart så,
    Ja, men det har något gott med sig!

• Snart så....

Mohahahah kommer och tänka på Killing gänget...Lilla Horhuset på prärien
    *gapskratt*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???