• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Skärgårdsbruden

Mindre: Kan inte jag också få en bild? pindisen@hotmail.com

Moppy: Mensvärksliknande känsla i magen, jätteömma bröst som var superfasta som tonårstuttar och många genomskinliga flytningar. Fick även metallsmak i munnen vid ett kort tillfälle runt BIM. Var instabil i humöret. Håller tummarna för dig, Moppy!

• mugglesfan

Hallå brudar! Jag har lagt upp de två bilderna på nätet. Det finns anv.namn och lösen för att logga in som jag kan distribuera till mejladresserna. Jag ska bara lägga in en bild på mig också... Får bli imorgon. Vill ngn mer lägga in bilder så tror jag det funkar om man bara är inloggad. Så då kan vi snart få koll på alla
    Jag la inte in din bild Page eftersom du ville vara snyggare på webben
    Vill du skicka en snyggare så är det mugglesfan@hotmail.com

Jag har lite uppblåst och känslig mage (fick öppna översta jeansknappen idag) men det hade jag ju inför förra mensen också...

BIM på söndag tror jag - ngn mer?

• Skärgårdsbruden

Nenne, känner igen det där med att maken har koll på mensen. Innan vi började försöka var det jämt han som sa "ska du inte ha mens snart" och så kom den. Hmmm, lustigt det där. Att de har koll, menar jag!

• mugglesfan

Page: inte för att jag menar att du inte var snygg men du skrev ju det själv... hoppas du fattar!

• nenne78

Skärgårdsbruden
    eller hur!?!?! Man tror ju inte att de VILL ha koll på den...

• Skärgårdsbruden

Nenne, de kanske bävar Och känner ångest - Åh nej, nu kommer röda faran och det griniga humöret!

• Moppy

Ok, så Muggles har BIM på söndag, Moppy på tisdag. Vem mer??? Har alla gått och plussat i denna tråd?

• Moppy

ja just det Lapinette också på torsdag nästa vecka... kanske inte är så dumt egentligen med en sån där BIM lista ;)

• mugglesfan

FruLlan: jag ska skåla i glögg för din remiss!!! Jag tycker du gjorde HELT rätt som "ljög" lite för att få remiss - det är så man måste göra i svensk sjukvård. Det drabbar ju ingen heller. Bra gjort!

Cicci: jag tror inte du ska oroa dig att Pickn inte lever för att du mår bra. Om ngt är fel med kroppen så signalerar den med smärta, så så länge du mår bra så ÄR allt bra! Det är iaf min tro... (Fast jag förstår förstås att du oroar dig men försök låta bli.)

• Bröllopstokiig

Tack muggles, du har rätt.... tror jag ....
    Kul med bilddagboken, kollade in

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???