• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Förresten verkar det var många som ska BIMa snart!!!!! :)

• sweetstreet

Och det verkar vara du som har mest koll Moppy??

• sweetstreet

Liten BIM-lista för närmaste tiden:

Sweetstreet - lördag
    Muggles - söndag
    Moppy - tisdag
    Lapinette - torsdag nästa vecka

Knns som vi är flera som har såpass nära varandra att det blir en spännande vecka från o med helgen!!!! :)

• _koko_

Rödhårig - hahaha... :D

Äsch, det går bra att kalla mig koko i verkligheten också, jag är inte så kinkig. ;)

KUL med bilderna, och ja, sweet, har vi inte berättat att vi är fotomodeller?? Fotomodeller, miljonärer och kändisar, allihop! :D

• _koko_

Nån MÅSTE ju plussa när ni är så många!!
    Spännande!!! Kan jag behöva när jag ligger och tycker synd om mig själv...

KRAM, nu ska jag iväg och ta blodprov och sen bär det av hemåt!

• sweetstreet

Fast jag har själv verkligen helt ställt in mig på röda faran eftersom min bröst börjat ömma sådär pms:igt som de alltid gör någon vecka innan.
    Och mitt humör hr kasnke varit lite instabilt också. Eller är det julstressen???????? ;)

Iallafall har jag hursom inga andra symptom alls hur mycket jag än känner efter så tyvärr blir det nog en krampig helg i rött... :(

• sweetstreet

Å Koko!!!!
    Lycka till med allt nu!!!

*superbamsekramen till dig!!!*

• sweetstreet

Och förreesten FruLLAn!
    Har ju totalt glömt bort att gratta dig!

Men nu gör jag det med stor pompellipom!!!!

Tyvärr har de inte glögg här på min arbetsplats. Jävligt dålig stil tycker jag. De borde sälja det i kafeterian tycker jag!!!!!
    Men jag skålar glatt i kaffe eftersom det är det jag sitter här och slurkar i mig!!! :)

Skåååååååååååål!!!!!!!!!!!!!!!! :)

• Skärgårdsbruden

Ja, verkligen, Koko! Lycka till och rapportera hur det gick när du orkar. (Jag trodde nog att du skulle vara blond...)

• sweetstreet

Varför hoppas man så inihelvete mycket varje gång innan det är BIM??????
    Och jag FÖRSÖKER verkligen intala mig att det inte gör något om det inte blev något denna gången heller. Och jag FÖRSÖKER verkligen ställa in mig på att det inte är enbart glöggen som kommer lysa röd hos oss i helgen. Man intalar sig att man har inga som helst symptom, mer än de typiska Röda-faran-symptomen som man har varje månad. Och ändå, ändå sitter det där lilla lilla hoppet där som ett litet dunfjun i skallen och liksom viskar (nästan så tyst att det inte hörs utan mer känns; likosm lite "kittligt" i örat) att "kanskekasnkekanskekanske".

Jag HAAAATAR det!!!!!!!!!

Kan man int bara stänga av den där lilla fjantiga hopprösten!!!!!!!!!

För jag VET att jag kommer bli såååå besviken denna gången trots att jag ju i stort sett redan nu inser att man är lika ogravid som en nyfödd kattunge!

GRRRRRR!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???