• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Jag sitter förresten också hemma. Blev tidig dag idag för att kompensera söndagens jobb. Tvättmaskinen jobbar dock...

Vad har ni handlat för julklappar till era män/syndmedlevare (ni som inte är gifta )?
    Jag har inte handlat en enda julklapp i år (har aldrig varit så sen). Jag räknade med att handla i Thailand men det blev inte inga julklappar där. Min man önskar sig en löparklocka - ngn som har bra tips?

• mugglesfan

Förresten koko: du kanske har hunnit försvinna men jag håller alla tummar och tår för att allt går toppen med din op!!!

• Snart så....

Muggles, har inte heller köpt en endaste julklapp! Ska kolla i helgen och sen brukar jag ta en dag när jag handlar ALLT på en gång.
    Så härligt att få känna sig som Pretty Women med alla kassar :D

• Snart så....

Vi pratade lite löst om att inte köpa några julklappar till varandra utan ser allt bra ut på VUL i jan så köper vi en bra systemkamera till oss :)
    Så vi kan ta många bra foton på babyn :D

• mugglesfan

Jag shoppade (inte choppade ) hejdlöst i lördags på vinshoppingen. Utan att tänka på pengarna Naughty girl för vi ska ju flytta in i ny lägenhet i april och nu efter bröllopsresan ska vi spara till nya soffor är det tänkt... Men det som är bra är att min man är nästan ännu bättre på att shoppa än jag så jag slipper dåligt samvete! Han är faktiskt en av få killar som man kan gå på stan med. Ibland delar vi på oss när vi tex går i affärer som har en tjejdel och en killdel och ibland hänger han fram en massa förslag som jag förkastar el godkänner. "Men den här då?" "Ja-a, kanske..."

• Snart så....

Buuu kan inte kolla min mail från jobbet :(

• Snart så....

Min karl är oxå bra på att köpa kläder, fast han måste vara på rätt humör :)

• Snart så....

Känns just nu som jag redan behöver köpa lite nya byxor, AJ de spänner över magen.

• mugglesfan

Snartis: jag tror att första barnet måste vara det mest fotograferade objektet för de flesta. Sedan andra barnet är inte lika dokumenterat i varje steg
    En av mina kompisar skickade med jämna mellanrum uppmaning att kolla in hennes dagbok på om det var libero.se med nya foton och text som "XX ler för första gången", "XX med pappa på babysimmet", "XX med barnmat på hakan". Även om jag gillar min kompis jättemycket och förstår att det är en stor grej så var det lite väl detaljerat ibland... Kan väl erkänna att jag inte tittade på varje bild...
    Fast man blir säkert likadan! urk...

• Skärgårdsbruden

Tack för mail, Muggles! En liten fråga bara - när man väl är inloggad, hur hittar man till bilden då? Öhh, öh, lite dum...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???