• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hejsan skärgårn
    Tänkte precis skriva att det är kul att läsa om dina symptom...
    men så kom jag på att det lät himla illa eftersom du mår d¨åligt.

Alltså jag är ledsen att du mår skit...men det är ändå kul att du kommer in ock berättar hur det ser ut i verkligheten på andra sidan plusset

hoppas att alla fattar...
    svammel svammel

• Snart så....

Skärgårdsbruden, det skulle kunna var mig du beskriver!!!
    Har haft mkt aladåblikande slemsaker, ont i ena brösten(nu båda) och molvärk i magen+ilningar titt som tätt.

Nu vet jag vad som väntar uppenbarligen.
    Har du gjort VUL?

• Liten med Mindre

FruL - visst var det du som var "virvel-flicka" bland mejladresserna?

Page - nä, någon hemsida har vi inte skaffat för tråden. Fast om i framtiden känner för att lämna BT så kan maken säkert ordna med ett eget forum. Fast då missar vi trevliga nytillskott förstås.

• Snart så....

Glömde skriva illamående + rapig

• Page

Kanske en ny sida i framtiden där alla är höggravida? Istället för symptom kan man jämföra krämpor.

• Page

Har något fått kort från Sweetstreet! I så fall vill jag också ha, om jag får.

• Skärgårdsbruden

Frullan - Tack för ditt medlidande! Ibland undrar man faktiskt om det verkligen är värt det, ska jag säga er. Fast det är väl naturligt antar jag. Psyket är ju inte direkt helt stabilt... Humöret pendlar i minutintervaller. Ha, ha!

Snart så - Japp! det låter som om vi har liknande symptom. Häftigt. Jag gjorde ett VUL den 1 december eftersom jag haft så ont i magen. Var lite orolig för att den lilla masken hade fäst på rätt ställe. Men det hade den! Var superhäftigt att se det lilla pickande hjärtat, Förstår varför Ciccis bebbe fått smeknamnet Pickin :)

• Bröllopstokiig

Va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kan inte jag få rapa lite och kräkas en smula, nu känner jag mig utanför!!!
    Jä-la Pick'n, kan han inte leva lite fan så jag fattar att han lever ? Va? Taskigt....

Ja ja ja....... Hallååååå i tråden är det någon mer som har plussat och mår som vanligt!????!?!????

Nu ska jag gå på toa och lägga en jätte fis och kanske en kabel! Det är symptom det!

• nu är jag fruL

mindre
    japp är virvel

ovh jag ser mycket fram emot pages film
    Ska bli mycket lärorikt och underhållande

jag gillar inte heller folk som bara snackar, näe det är handling som gäller. Fast så värst mcyetk handling brukar det iunte finnas i filmer utan kläder, vi får se om page lyckats med både handling, naket och action

• Skärgårdsbruden

Fisandet är absolut symptom, Cicci! Förstår att du vill ha fler symptom och jag som just nu önskar att jag mådde mindre illa... Aldrig är man nöjd! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???