• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

*hjulen snurrar*
    verkar som ni hade riktigt trevlitg och informativt på träffen igår.. Hmmm. hur fick ni plats på toan allihop när Koko visade snigelspåret??!??!

• Storasystern

Snart så, GRATTIS!!! Här är man borta ett par dagar, och så smäller det! Hurra!

Jag är äntligen hemma från Japan igen och har alltså lite "normalare" arbetstider. Skönt!

Lapinette, sorry, híttade inte din pappa...

Jag vill gärna har bilder från mötet jag med (om jag får)! Hade gärna varit med om jag kunnat, men jet-laggen var inte att leka med... Jag finns på mail stora_systern@yahoo.se
    Å så vill jag gärna vara med på nästa träff förståss! Har ni bestämt datum??

Jag ÄL på nyårsdagen nästa gång. Bakfyllesex... Weeelll, inte min favorit, men mannen blir nog glad! :)

• Snart så....

tack storasyster :)

Hahaha män är helt konstiga på den fronten, k*ta som bara den när de är bakfulla

• Storasystern

Snart så, när plussade du? Som vanligt är jag lite avis förståss, men jag får "ge igen" genom att dricka massor av glögg, vin och champagne hela december! ;)

• Snart så....

Plussade i lördags :)

• Snart så....

Är du hemma för alltid nu Systeryster?

• Lapinette

Nej min pappa har gått under jorden ! Men välkommen hem till de stora vikingarnas land.

• Liten med Mindre

Nenne - koko fastnade i sina egna snigelspår påväg till toan. :)

(vita, trådiga och vältuggade - utdraget mellan stolen och kokos byxor. Misstänkt doft av stimorol...)

• nu är jag fruL

hejsan syrran och välkommen hem

ÅHHHHHHHHHHH VAD Jag blir irriterad!!!!!!!!!

Jag pratade precis med min kära mamma som undrade hur det hade gått hos gyn. och då berättade jag att han trodde det kunde vara endo och att jag skulle få remiss till sös.
    DÅ kläcker tanten ur sig att hon är opererad för endometrios. Alltså inte en titthåls op utan operererat bort endon...
    Men grattis televerket då är det ju INTE så konstigt om jag också har endo eftersom mamma haft det.
    Kunde hon ha kläckt ur sig det lite tidigare

fast det är klart det har hon nog sagt bara att jag inte varit intresserad av endo förut....
    Nåja. Blev genast nöjd med min lögn. INGEN ångest alls för om det verkligen är endo så är det ju bra att ta den tidigt.

HURRA för min remiss!!!!!!!!!!!!

• Page

Mindre;
    Tack för bilderna!! För att vara ett gäng ångeslfyllda och deppiga sexwifes såg alla mycket lyckliga ut! Det måste vara Ciccis och Snart sås plus som medverkade till de glada minerna. Eller var det kanske alkohol med i spelet??

FruL,
    Grattis till din op.tid...eller vad man nu ska säga. Skönt att du fick tiden utan tjat och tårar. Även om lite dramatik piggar upp. Tänk inte på lögnen, allt är tillåtet när man vill bli gravid!

Koko,
    Lycka till inför operationen!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???