• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

alla verkar vara på lunch?

Själv åt jag en pastasallad med saffrandressing, lite sjuk kombination men rätt ok

• Snart så....

Fressten så var det en VIT lögn frullan så du behöver inte ha ångest.
    OCH du hade säkert fått tid för OP iallafall

• Snart så....

FANFAR för Frullan *tuuuuuuuuut*

• nu är jag fruL

tack snartis
    du är för söt

jo det är en vit lögn...men jag får ångest ändå... usch inte bra. Men jag hade haft ångest om jag INTE dragit lögnen och hade behövt vänta till i sommar för op.

Nej han såg ingenting, man kan inte se varken ärr eller endo utan titt håls op. Så jag vet ingenting för närvarande, Jag får vänta till op i feb. Men det är okej. Nu äe i allafall bollen i rullning.

Vilken tid var det kokos ska göra sin i morgon? Jag kommer hålla alla tummar för att det ska gå bra och se bra ut. Sen känns det bra att jag kommer ha någon att fråga när min op kommer.

Åh vad jag är glad över alla er i den här tråden. Puuuuuuuuuuuus

mitt liv känns lite lättare nu när jag får en remiss. Känner mig inte lika deppig. SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!

• Liten med Mindre

Grattis Frullan! Vad skönt att bli tagen på allvar, med en liten vit nödåtgärd, men ändå.

Jag som hade berett mig på att hjälpa till och bitcha! Jag vet att det inte är min starka sida - men jag har sån lust att skälla på någon/något.

Mysko egentligen - gick iväg för att handla mellis, och konstaterade att vitaminerna kanske hjälpt till att få mig på lite mer positivt humör. På något sätt på tillbakavägen, utan att jag vet hur, känner jag mig plötsligt supperdeppig och redo att börja grina igen????

Kan någon förklara? Önskar att det gick att förklara med graviditetshormoner, eller är det kanske bristen på sådana?

• nu är jag fruL

usch mindre gumman
    Inte bra att vara deppig. Jag är depressionens moder så jag vet vad jag pratar om.
    Har det något att göra med vintern och mörkret?
    och jag tror definitivt avsaknaden av graviditet påverkar en negativt. Vi vill ju alla så gärna få plusset och jag själv blir ju heeeeeeeeeelt förkrossad när mensen och minusen kommer.
    Usch jag lider med dig.
    Kanske lite glögg och ett bad med maken kan pigga upp lite i kväll. Jag vet att att deppigheten inte försvinner av det. Men det är i allafall bra att vara nära den man älskar. sen kan man alltid skratta åt hur snoppen ser ut i badkaret
    det kan roa mig lite i den djupaste av svackor.
    Annars så är jag förespråkare av att leva ut deppighet och verklig vara deppig.

Har du vägarna förbi söder i kväll så kan du komma förbi på en kopp glögg. jag ska strunta i ridningen och sitta hemma och klappa katterna. Så du är välkommen om det kan hjälpa i deppmörkret
    kram på dig och kram till alla andra
    även fast mindre får störst kram för det ska man ha när man är nere

• Liten med Mindre

Vad go du är Frullan!

Drog faktiskt upp smilbanden ett par jack vid tanken på min joystick i badkaret. :D Längtar verkligen hem och få kramas med hela älsklingen och hans tentakler. (Får passa på glöggen idag, behöver komma hem och kramas ett par timmar.)

Jo, deppigheten är säkert både årstids- och brist på graviditetsrelaterad. Samt hör starkt ihop med jobbet. Vi var ju fler som konstaterade igår att jobbet inte är någon höjdare, men har man väl blivit gravid så går det ju att härda ut till ledigheten.

Insåg ju då att jag inte har blivit gravid, och kanske borde dra igång karusellen att söka jobb i alla fall. Ooo, det lockar inte alls. Vill helst bli serverad det perfekta jobbet på en bricka. :D

• Liten med Mindre

FruL - jag kanske kan få komma och klappa katter en annan dag också?

Vi borde verkligen skaffa en katt eller två i uppiggande syfte. Eller avstressande. Sak samma. :) Problemet vore ju att slita maken från katterna, han är om möjligt än mer kattig än jag. :)

• Snart så....

Vet inte när kokos ska göra sin op?? Hon skulle ju ligga kvar över natten...

Så allt såg ut som det skulle Frullan? Vad kan det då vara, endo eller ärr som ställer till det onda för dig? Eller finns det massa annat som man aldrig hört talas om?

Minde, Babyverkstan kan verkligen ställa till det med deppighet. Ena sekunden är man hoppfull och nästa nere i avgrunden och försöker ta sig upp. Massa kramar till dig.

Frullan, åhhh vill oxå klappa katter och dricka glögg

• start september

Hej,

i väntan på BIM imorgon testade jag imorse också, ett elakt minus även denna gång. Nu väntar jag mest på tanten så att jag kan börja med rr igen...

Ni verkar ha haft kul igår! Nån gång ska jag försöka hänga på.

Bra med op tid Fru L!

Nu ska jag stressa vidare på jobbet, BLÄ.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???