• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Nya symptom här: Ont i huvudet, ont i halsen, snorig och kramper. Just det, förkylning och mens! Hoppas att Bisolvonet gör nytta på flera sätt.

Hoppas att ni har tagit många fina kort nu i kväll! Och att Pickn&Kickn är med på bild!

• Snart så....

Morron i tråden,

Tackar för igår, så roligt att sitta och gagga med er :)
    Fick fortsätta hemma sen, kära sambon var helt uppe i varv och planerade allt från leksaker till skötbord hahahha

Kom på när jag komer hem att jag sagt fel om Nupp-svaren. Min svägereska fick 1 på 2 000 000 chans och hennes kompis 1 på 20 000 chans. Ganska stor skillnad tycker jag.
    Men här i stockholm kanske de mäter olika?

Dagens nya symptom, ont i båda boobsen nu. Samt började morgonen med lite illamående och rapande *suck*

• Liten med Mindre

God morgon Godmorgon!

Tack för en trevlig kväll. Kom hem och stupade i säng istället. Utmattad av gaggande? :)

Vi måste verkligen gaska upp oss från vårt koma-lika tillstånd hemma. Annars blir det ingen fart till ÄL.

Förbereder ett bildutskick, som kommer att gå till samtliga mötesdeltagare (om mejladresserna jag har fungerar, samt Sweetstreet, Page och Mugglesfan). Ni som inte var med - vi vill givetvis gärna se vilka ni är också, så snart tillfälle ges.

• Snart så....

35 min till MVC öppnar telefonerna för inskrivning *lite nervös*

• Frejis

God morgon :)
    det var jättekul att träffa er igår och få se personligheterna bakom nicken. Efter en kort diskussion med mig själv imorse (maken är ju bortrest igen) kom jag fram till att "ansikten" stämde ganska bra överens med bilderna som man målar upp när man sitter framför datorn och skriver (eller läser och låter bli att skriva...). Jättekul att träffa er och synd att jag missade de tidigare träffarna, särskilt brunchen ;)

Snartis och andra - kom på att tänka nu att alla dessa små berättelser om plusset, inskrivningen och symptom är ju egentligen jätteviktiga och stora saker, vi skriver ju på ett sätt vår egen historia :) hm, av någon anledning känner jag mig lite filosofisk nu på morgonen... skriver historia... Fuglesang... aladåb...svammel...

Snartis, du får berätta hur det gick med inskrivningen. Vilken MVC har du valt?

• mugglesfan

Dagens osymptom (norrländska ): massor av finnar så mensen är nog på G...

Lapinette: vart tog du vägen? Vi var ju cykelkompisar ett tag... Men jag tror vi cyklar i otakt nu.

Vem BIMar i helgen förutom jag?

• Snart så....

Frejis, Har valt Farsta för det ligger närmast och har redan träffat de några ggr innan ang preventivmedel osv.

Roligt att det inte var så stor skillnad på oss IRL som här på BT

• Snart så....

Muggles, skulle Lapinette iväg på smekmånad till Afrika? Fast hon kanske inte åkt än?

• Frejis

Snartis - Nu minns jag att du sade det igår, men jag kom ju inte på det själv ;) :)

• Lapinette

mugglesfan - Lapinette is back! Jag har bara haft mina två värsta jobbveckor. Detta precis samtidigt som min ÄL. Inte alls en bra kombination och min mamma som så gärna vill ha ett barnbarn har varit riktigt orolig för mig. Jag har hyperventielerat i 190.

Har du BIM nu? Jag har min precis innan jul, runt den 21:a, men som sagt är hundra procent säker på att det inte kan ha funkat denna gång.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???