• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Och jag rapar alltid mycket eftersom jag har problem med magen... Antagligen överkänslig mot laktos eller gluten, men vill inte veta... :D

• nu är jag fruL

kokos kokos
    nu hytter jag med näven och blir arg

om du misstänker celaki (gluten) så MÅSTE du kolla dig. det kan bli väldigt jobbigt annars. Och dessutom så innebär celaki även försvårat läge att bli gravid.
    Så då måste du kolla

fast å andra sidan tror jag inte just rapar är symptom på just gluten....
    snarare då mjölk

• _koko_

Vi får prata lite glutensymptom ikväll. :) Tror iofs inte heller det är gluten, men det kan vara intressant att höra hur det yttrar sig!

• nenne78

frulLan
    varför skulle det vara svårare att bli gravid om man har gluten - har det något med att man inte kan ha en nulle i ugnen då *fnissar* näää fy vad lågt....

• nenne78

neeeej BULLE ska det ju stå!

• _koko_

nenne - Hahahaha, det var faktiskt jättekul!!! :D :D :D :D

• nenne78

*bugar mig*
    tack koko! hahaha jag är så sjukt kass för jag skrattar själv åt mina dåliga skämt... *slår mig på benet*

• Snart så....

Nu ska jag bege mig, vi ses snart tjejer :)

• nenne78

hoppas ni får ku* ikväll! Eller kul, whatevvööö! HAHA! Hälsa alla från mig (fast ingen vet vem jag är, hohooh)

• julifrun

Smyger in i tråden efter lång tid av smygläsande..

Jag och mannen började bäbisbakandet i augusti och hoppas självklart på årets bästa julklapp- ett stort fett pluss! Teststrecket var starkare än kontrollstrecket i lördags så vi har haft fullt sjå i helgen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???