• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Vet inte hur många dagar. ska testa exakt för första gången nästa vecka - om testerna fungerar. :)

• Moppy

jag har läst att ju kortare period mellan Äl och mens, ju svårare är det att bli gravid...därav min fråga! :D

• Moppy

Snart så: hur många dagar hade du denna månaden?

• Page

Pust, nu har jag äntligen tagit mig mod till att ringa fertilitetskliniken! Pratar alla barnmorskor med en, på gränsen till irriterande, lugn ton??

Det är inte så bara det där med insemination. Trodde att jag bara kunde komma dit och kräva våra halvbebisar men icke! JAG måste också genomgå en undersökning. Prutt! Är inte så jättesugen på bli petad och undersökt. Det räcker att veta att de ska köra upp en slang i livmodern.

• Jessie76

Haha... Jag förstår dig Page, men det är väl klart att dom vill undersöka båda två? Eller? Annars vore det ju tokigt....

Jag har inget att tillägga i rap-diskussionen, ingen erfarenhet därifrån tack och lov
    Inte heller i dagar mellan ÄL och BIM vet jag hur många.... Jag räknar inte alls någonting - sorry

• Snart så....

Page, skulle nog vilka kolla mig innan, tänk om ni slösar bort värdefulla simmare i onödan?

• Page

Jessie,
    Ja, jag är ett dumhuvud! Hehe, ingenting fungerar i verkligheten som det gör i mitt huvud. Men det är klart att de inte vill slösa resurser och genomföra en insemination om det är något fel på mig också. Jaha, nu har jag något nytt att fundera på...

• Eden-06

Jag har lite olika. Brukar ha runt 12 dagar från ÄL till BIM. Denna månaden har ÄL inte kommit än. Dag 19 på menscykel och väntar mens 22/12

• Page

En ljus sak i detta är att de frusna är troligtvis av god kvalitet, annars hade de kontaktat oss och sagt att de sög. Och att de hamnar direkt i livmodern, det måste ju maximera chansen att bli gravid.

• Moppy

Eden: Min ÄL kommer lite hipp som happ också, så fortsätt testa eller spana efter snigelslemmet ! ;)

Ok eftersom de flesta verkar ha runt 12 dagar är väl mina 12 dagar inte så onormalt då :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???