• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

tack vickan, får inte gå inte på den härifrån men får göra det senare i veckan.

• Page

Mindre,

Har skickat e-post till dig för att bevisa hur oonda avsikter jag har!

• Bröllopstokiig

Jag vet vad Söderhallarna ligger Då går jag dit och sen letar jag efter er där nere i hallen, är det inte där de har som i Östermalmshallen - massa delikatesser och sånt? Är det i den delen restaurangen ligger!?!?!

Frullan, jag har varit ganska mycket på söder förut, men inte på sistonne, så jag har glömmt bort vart allt ligger. Man åker mest mellan Ö-malm och V-stan på dagarna och på helgen är man ju mest hemma eller runt city och shoppar.
    Om vi inte luftar Porschen och kör ut mot förorterna och finåker, hahahahahaha Fy vad drygt det lät!

• Liten med Mindre

Ja - hur går det med projekt byta bil Cicci? För inte kan väl Pickn och barnstol åka i någons knä väl? :)

• Snart så....

Cicci, om du går in stora ingången från Medis så ligger det 1 trappa ner direkt på vänster sida. Går inte att missa :)

*asg* ja det lät drygt hahahah :D

• Jessie76

Förstår dig Snartis, det GÅR inte å hålla sig

Jag vill ha kort! Snäääääääääääääälla

• Snart så....

Jadå Jessie, du ska få kort :)
    Fick jag din mailadress från andra tråden?

• Jessie76

Jag veet inte, jag tror det
    Jag har oxå efternamn.......
    MTP min situation har jag ingen lust att skriva den här - ungarna vet ju inte ens ännu.....

• Snart så....

glömsk, måste kolla igen...jag tror det *funderar*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???