• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Blödde i helgen. Inte så mycket eller länge tack och lov. Men lite skunkigt hann jag må i alla fall.

Tar sikte på nästa ÄL beväpnade med stickor och slemlösare. :) Och längtar efter lite vin och god mat, romantiska middagar...

Ska nog gå och ta min lunchlåda innan jag svävar ut för mycket här. Vi har ju vissa känliga läsare. :)

• Liten med Mindre

Känsliga för fööör mycket matprat menar jag då.

• Liten med Mindre

Vore ju synd om jag fick tråden illamående...

• Bröllopstokiig

Mindre, jag är ej på söder så ofta, så kan du skriva ner adressen och namnet på restaurangen igen, så kan jag ta en taxi dit!

• Jessie76

Ja Snartis, som förra månaden har jag känt en typ av ilning inuti kroppen (i livmodertappen alltså...) ett tag.

Hade ju konstiga blödningen förra månaden. Efter den trodde jag inte att jag hade någon ägglossning (därav pratet med maken att börja skydda sig MTP Indienresan nästa år.... Trodde ej att det fanns någon risk alltså) - jag brukar alltid veta ungefär när den har varit/är på G. Flytningar och bröstsmärtor osv

Fick ont i brösten c:a 1 v före BIM och när jag skulle haft mens (söndag 3/11) stod jag på Skyltsöndag och sålde julklappar på stan, och var övertygad att jag fått mens, men det var inte så. Alltså ni vet när man känner att den kommer, heeelt säker var jag

• nu är jag fruL

men jessie
    det vore vel toppen om du blivit gravid en månad tidigare än vad du trott, jag menar med tanke på resan osv.

va skönt att du är tillbaka här gumman

• nu är jag fruL

ha ha ha cicci
    så pratar en äkta östermalmsbrud
    hittar inte till söder så att hon måste ta taxi
    jag skrattar så jag kiknar
    du är för skön

jag får nog lov att låna pcikn ibland för att visa världen utanför den östra malmen

• Jessie76

Du är vänlig
    Jo, det vore skönt - men man hoppas ju såklart

• nu är jag fruL

ja cicci
    det ÄR sant
    håll i dig
    det FINNS ett liv utanför östermalm

• nu är jag fruL

jessie
    har du något vul eller liknande inbokat så du kan få veta lite när det blev till?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???