• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Aj då, skulle tagit med torra skorpor till Snartis ikväll.

Hur ska du nu klara en flottig hamburgare, med LÄSK, och så en söt cookie ovanpå???

• Snart så....

Moppy, japp det stämmer fast bara på utsidan på höger bröst.

*tuggar frenetiskt på tuggumi* för illamåendet.

• Snart så....

Kanske en apelsin var för nyttigt? Hahahah

• _koko_

Har du köpt såna där åksjukeband(?) på apoteket? Det står att de även är för gravida, och jag har åtminstone en kompis som de har funkat för. Kommer inte ihåg vad de heter bara...

• Moppy

bra! då kanske det inte är helt omöjligt om jag redan känner ilningar och molande i äggisarna (hade böj onsdag och torsdag. Fast å andra sidan vet vi ju att symptom inte alltid är lika med bebbe....

• nu är jag fruL

hmmm måste nästan ta och följa med i kväll för att f klappa på picken och hmmm
    snartis... är som smarties alltså godis...
    hmmm vad kan den lille i snartis mage kallas då...

kanske tulo?
    eller varför inte m&m
    kanske passar bra med snartis namn... mini m
    har jag avslöjat för mycket
    för sega råttan är ju inte så kul kanske
    hubba bubba om den nu lever rövare direkt..

japp bubba blir bra

• Bröllopstokiig

Jag vill också må illa Det har jag gjort en gång bara Man känner sig helt utanför och blir alldeles nojjig när man mår bra, alla symptom och att man mår skit är ju bra för det betyder ju att bebisen lever! Nu hoppas jag bara att inte Pick'ns hjärta har slutat picka...

• nu är jag fruL

i kväll ska bubba och picken träffas

• Moppy

måste bara inflika vad gäller åksjukeband. en kompis som mår superilla har frågat BM om det är bra att ta åksjukepiller och band etc. hon sa då att man ska försöka att inte göra det om man kan, eftersom det inte är helt fastställt om det är bra för bebisen eller inte. vet inte riktigt vilken sort det var dock, kanske finns det olika starka varianter....

• Bröllopstokiig

Jag tyckte Pick'n och Kick'n var bra namn, vem det nu var som kom på det förra veckan... Kanske snartis själv...

Om man mår illa, sa min BM att man skulle trycka på en "kula" tre fingrar från där handen börjar på undersidan av armen, alltså handleden, trycker man där så släpper det.
    Det är tydligen där nerven etc som gör att man mår illa sitter...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???