• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Ett gigantiskt GRATTIS Snart så och Jessie!!!!!!!!!! Spännande!!

Jag har ringat in dagens datum i kalendern och börjar på nytt att ge mig ut med lampa i jakt på ägglossning!

Snart så,
    Kommer du vara en "tjockis" till bröllopet?

• Snart så....

Skönt koko, usch skulle inte vilja dela rum igen. Vi var bara två med det räckte gott för att bli irriterad på den andra.

• Snart så....

Page, näää vi gifter oss 2008 så då borde babyn vara nästan 1 år.

• Snart så....

Och tack förresten :)

• Page

Härligt!!! Då slipper du leta en konstig brudklänning. Å lillen/an kan vara med när ni gifter er. Helt otroligt att det händer. Det blir så mycket prat här så det känns nästan overkligt när det verkligen blir några barn!

• Liten med Mindre

Adressen är Söderhallarna 102.

Trodde vi skulle vara utanför, men det är alltså stället som ligger i Söderhallarna, ner i trappen mot bion?

Längesen jag var där. Tur att jag har några nummer ifall jag kommer bort igen. :)

Måste bara returnera några kläder innan jag kommer. Typiskt att alla julklappar jag köpte igår fortfarande känns bra, men allt jag köpte till mig själv blev fel.

(Världens finaste kjol, förutom att den har midja upp till brösten. Säkert trendigt, men jag ser mer gravid ut än vad jag är. trodde inte kjolkanten skulle synas).

Visserligen har ju klapp-mottagarna inte fått yttra sig om sina presenter...

• Liten med Mindre

Undar om inte Buttricks har en massa världens bästa-muggar.

• Page

Hmmm, de här korten som ni ska ta i kväll...lägger ni ut en länk? *nyfiken*

• Snart så....

Buttricks, bra idee :)

Page, ja det känns fortfarande lite overkligt faktiskt. Hoppas man hinner gå ner i vikt oxå om man nu skulle bli en redig valross hahah

• Snart så....

Page, vi kommer nog inte lägga ut en länk men kan säkert maila om vi får din mailadress? Och får lite kort tillbaka?? :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???