• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

en käck ledtråd är att Jessis nick här och hennes verkliga förnamn inte skiljer sig speciellt! kolla upp det, annars kan jag förmedla Js adress!

• Snart så....

MTP?? Nu är jag trög

• Snart så....

ska kolla imorgon, ikväll ska vi ha träff :)

• Snart så....

hahahha...ja det kunde jag ju ha gissat *asG*

• viktualia

snartis... jag roade mig just med att skicka sms till dig... kom in på mailen nämligen... segspray släppte in mig till slut!

• Snart så....

sms:ade just tillbaka till dig :)

Japp Jessie har din mailadress så du kan få foton

• mugglesfan

Jag vill också har kort!!! Cicci (och Pickn ) är ju de enda jag har träffat.
    Kan vi inte skapa en web site med foton på alla (ngn som är bra på sånt?) och skicka länken till den på våra "hemliga" mejl.

Jag har precis skaffat mig en anonym på hotmail: mugglesfan@hotmail.com (muggles var upptaget - är det inte otroligt?!)

• Snart så....

Massmail med kort verkar det bli efter träffen

*rap* mein gott nu har jag säkert rapat 20 gånger idag. JAG som aldrig brukar rapa annars...

• Liten med Mindre

Om inte "Bubbla" passade, så kanske "Bubbel". Du verkar ju känna av mycket bubbel nu Snartis. :)

Och Bubbel är gott.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???