• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Aha, då var pappersmysteriet löst! Trodde att man skulle stoppa in en papprulle i muffen för att hindra simmarna från att smita.

• Snart så....

Page, hahahah som jag skrivit tidigare så har det nog inte riktigt sjunkit in än...

Lugn? Nää nu börjar ju oroliga tiden ang missfall.

• Snart så....

Nu är jag hungrig igen, tur att det är fika nu. Hoppas det har kommit ny frukt, så jag kan få en banan eller nått istället för apelsin..

• mugglesfan

De mest värdefulla tipsen hittills:
    - kolla att du verkligen har ÄL med ÄL-test (spana efter böj)
    - kör varannandagssex (el mer om man orkar) runt ÄL
    - glöm inte köra sex efter böjen också med tanke på att böjen indikerar att ägget släpper 12h el senare
    - sluta röka om du röker
    - sluta dricka (det är nog bara Cicci som klarat det hittills ), detta gäller mannen också
    - använd gärna Bisolvon from mensens första dag tom ÄL, för att tunna ut slemmet (även mannen kan köra samma metod)
    - använd gärna Rosenrot för att riktigt kicka igång ÄL (detta gäller inte för mannen )

- en del tror att det hjälper att ligga med rumpan i vädret för att hjälpa simmarna in mot livmoder (själv tror jag inte på det)
    - en del tycker att det är bra att ha sex så ofta man orkar (gärna varje dag el fler ggr varje dag) men jag har läst att det bara gör satserna mindre (detta verkar inte ha varit ngt problem för Snartis dock). BM/läkare brukar rekommendera varannandagssex, så hinner simmarna nybildas mellan gångerna.

Har jag missat ngt girls?

• Page

Snart så,
    Blir det missfall så är risken stor att det var något som var fel. Men nu vet du i alla fall att du KAN bli gravid (hmmm, det var väl inte du som hade gjort abort en gång i tiden?). Nu växer lilla nöten i dig och förhoppningsvis trivs den bra där i 9 månader!

• Jessie76

Jepp - Bakifrån!! Jag hävdar att det är det som gör susen i m*sen

• Jessie76

Förlåt Page, jag menade inte att idiotförklara dig! Förlåt om det lät så

• _koko_

Ok. Jag går härifrån kl 17, borde inte ta mer än en kvart, max 20 minuter att ta sig dit.

FruL - kom igen nu, lova att du dyker upp!

• Jessie76

Ha så kul - som vanligt

• Page

Jessie,
    Jag tog det absolut inte som en idiotförklaring! Skit att man inte kan visa sina ansiktsuttryck här. Kroppsspråk är så himla viktigt!

Jag bannade på mig själv...på skoj! Jag gör och tänker idiotiska saker dagligen så jag blir inte ens så arg på mig själv längre.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???