• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Hej svejs, nu har jag ringt taxi, jag kommer vara där 17:30.

SEE YA!

• nenne78

julifrun
    oouuiii!
    En till skarpskjutare! Välkommen! Ska du testa dig snart?

• julifrun

nenne78- tack, tack! Varit skendräktig hela hösten så den här gången tänker jag inte hoppa till för minsta lilla symptom. Förhoppningsvis har inte mensen dykt upp innan jul och då testar jag på julafton. Weii-ii!ÄL kom ett par dagar tidigare än vanligt. Jag har alltid haft 32 dagars cykler sedan pillerstopp med ÄL på dag 19. Den här gången blev det på dag 16. Undrar om det är bra eller dåligt?

• Moppy

julifrun: välkommen i tråden! vi är alltid glada för nya desperata plussare!

• sweetstreet

My GOD vad ni skrivit sedan jag lämnade tråden!!!!!
    Tog lååååång tid att läsa ikapp. Såpass lång att jag tror alla hann försvinna till träffen???
    Alltså alla de som SKA på träffen då.
    Inte vi andra....

• sweetstreet

Välkommen Julifrun!!
    Här har det varit rena rama julafton ett tag nu eftersom det är flera stycken som plussat den senaste tiden! :)

Så man hoppas att det smittar av sig... ;)

• sweetstreet

Fast jag känner definitivt INGENTING så jag har redan börjat sikta in mig på NÄ vilket infaller strax efter nyår. Skulle ju vara rätt bra då för då skule man kunna glögga hela vägen fram till jul, snapsa under julen och dricka skumpa på nyår!! :)

Hehe!

Fast inte skulle man bli lessen för ett plus heller direkt.... ;)

• sweetstreet

julifrun,
    jag tor inte det spelar någon roll NÄR ÄLen kommer. Den kan ju säkert vara lite tidig eller sen vissa månader. Huvusaken är ju ändå ATT den faktiskt kommer! :)

• julifrun

Moppy & Sweetstreet! Tack!!
    Jag håller med..huvudsaken är ju att den kommer. Sedan läser man på FL och börjar noga över att testen bara visar att ägget mognar-inte att det faktiskt släpper *suck*.

• sweetstreet

julifrun
    Sluta genast hänga på FL!!!!!!!!!!!!
    Det har vi insett att där är det helt knasigt hysteriskt! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???