• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Nåja. Än har vi inte gett upp hoppet att det ska fungera genom sex! Så nu är det dag ett i min cykel, så om 14-20 dagar kör vi på igen!

• _koko_

Åååh, vad jag längtar till nästa månad när jag får vara med och jaga äl igen... Har ingen aning om hur många dagar jag har mellan, är också dålig på att räkna och har aldrig fått utslag på äl-test...

FruL förresten, vad är det för snack om att kanske haka på ikväll, det är klart du måste komma!!! Den meningen var jag tvungen att skriva om 4 gånger för att jag var så upprörd att jag inte kunde stava... ;)

När kommer alla vara där? 17.30 eller senare?

• mugglesfan

Jag brukar ha ca 13 dgr mlln ÄL och mens. Har BIM i helgen, söndag troligtvis.

The return of the paper muff: jag har kört Ciccis metod att rota runt med papper men inget mer rött än... (hade en liten rostfärgad igår kväll när jag gick på toa innan läggdags).

Jag försöker och försöker att inte tolka detta på ngt sätt men det går FAAN inte. Shit, jag som var ganska stabil med att nästa försök (nr 6) är det som gäller och hade förlikat mig med att det inte går denna gång - jag kommer bli ett nervvrak när mensen kommer på söndag. Förra ggn blev jag så deppig att jag inte ens gladde mig åt att åka på bröllopsresan 2 dagar senare. Det är ju sjukt...

• Snart så....

koko, ska försöka gå lite tidigare och kanske vara där 17-17,15. Får se om det går.

• Page

Paper muff? Heh? Har jag missat ett värdefullt tips?

• Snart så....

När kommer alla andra?
    Trodde det var klart att Frullan skulle med?

• Moppy

Jag körde också paper muff a la Cissi denna gång, fast då för att kolla snigelslem runt ÄL. Kanske inte var så bra eftersom slemmet faktiskt behövs för att locka in simmarna... *smart tjej*

• mugglesfan

Nix Page du har inte missat ngt värdefullt tips

Det var Cicci som veckan innan hon plussade var på toa och kollade om hon fått mens el inte - det gick åt en del papper tydligen. Hon blev kallad pappersmuffen ett tag där...

• Page

Snart så,
    Hur kan du vara så lugn?? Varför skriver du inte om och om igen: "Jag har fått ett plus", "Har alla uppmärksammat att jag är gravid!!", "Hallå....? Barn på väg!!" Jag tror att jag hade gjort det...och blivit utslängd från tråden!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???