• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Fast inte den rapiga sortens bubbel förstås.

Eller hade ni redan bestämt ett namn som jag missade??

• viktualia

hm... jag har just deklararat i den andra tråden att jag är smygläsare här.. ha ha ha...

det var det här med rapar i alla fall, snartis!

jag lider av rap och pruttsjukan. Hemskt störande att rapa och prutta i alla och inget läge. Men raparna kan åtminstone jag komma tillrätta med genom kontrollerad andning. Träna lite profylaxandning så slutar du snart rapa!

• Snart så....

Mindre, ville inte bara ha Bubba. Kick´n tror jag var på tapeten

Kick´n & Pick´n

• Snart så....

vickan, Ja får nog börja med om dessa rapattacker håller i sig. Tur att jag har eget rum

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan.. inte vet jag men det funkar på mig... Om jag styr min in- och utandning i lagom långa pustar ett tag så brukar mitt rapande gå över.

Min teori är att MIN variant av rapsjuka beror på något annat än att jag "svalt luft". Men det är ju min helt hemsnickrade teori! Och min rap- och pruttsjuka har ju inget med gravidititet att göra!

• Moppy

Är det någon som BIMar snart? Vem ska vi nu heja på? *vill ha fler pluss*

• Moppy

Förresten - en fråga: hur många dagar har ni från ÄL till BIM? Jag har 12 dagar, känns ganska lite? Vore intressant att jämföra...

• Moppy

ingen?? alla försvann? :( ;)

• Snart så....

Moppy, jag har haft ca 12-14 dagar

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???