• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Snart så;
    Nu behöver du i för sig inte hitta på meningslösa projekt längre men du kan kanske göra egna muggar?

• Page

Hmmr, jag har en e-postadress med mitt namn så den vill jag inte ge ut här. *tänker*

• Snart så....

Ja det kan jag göra, få se om jag hinner bara. Så kort tid kvar till julafton *tänker*

• Snart så....

ahhh...min har oxå namnet i men flera här har mer annonyma mailadresser som du kanske kan maila till?

Mindre? Hade inte du en bra mail? och det var väl du som hade kameran?

• Page

Det låter bra! Jag har tyvärr inte kort på mig, (många datakrasch!!) men ska försöka scanna in något.

• Snart så....

Ska nog oxå fixa en lite mer annonym mail som man kan lägga ut här *funderar*

• Page

Jag måste sticka nu, har massor att göra i dag!

Grattis igen Snart så! Har en liten lyckobubbla i min mage för din skull! Fan vad skoj!

Ha det skoj i kväll på Pickns och Kickns (eller vad det nu blir för namn) första träff!

• Page

Mindre,
    Det ska jag absolut göra!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???