• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jaha nu sitter man här och vinkar glatt till Söder!!!!!!!
    Hoppas ni kan se mig trots att ni sitter inne i Söderhallarna!!!!!

*hopp o studs, viftar frenetiskt!*

• sweetstreet

Det borde iallafall vara rätt tidpunkt...

• sweetstreet

Det märks här på tråden att ni sitter där och rapar och klämmer magar o dricker öl eller läsk!
    För här blev det ju så tyst. :(

• julifrun

I know..är FL beroende och vad vinner man på det? Inte ett PLUSS iallafall

• sweetstreet

Nej här har vi ju alla så otroligt mycket mer perspektiv på tillvaron, eller hur var det nu??

*tuggar på underläppen*

• Victory

Åhå, ska man undvika FL...? Är det DÄRFÖR jag har sån prestationsångest?!

• mugglesfan

sweet: är du här nu igen?! hur många timmar hann du sova egentligen?! och hur lyckas du dölja för mannen din att du är fullständigt BT-beroende?

Kvällens symptom: jag har haft stickningar och dragningar i höger bröst ikväll. Shit det var faktiskt riktigt obehagligt. Satt och fikade med 2 tjejkompisar och kunde knappt koncentrera mig på vad de sa för att det stundtals gjorde så ont.

• mugglesfan

Välkommen julifrun (och victory också)! Kul med nytt folk! Hur har du kunnat smygläsa så länge utan att ge dig till känna??
    Jag blir alltid så inspirerad att skriva en massa som svar på det de andra skriver - skulle aldrig klara att hålla mig tyst ngn längre stund...

jasså så ÄL-testerna visar bara att ägget mognar men inte att det släpper hade jag ingen aning om... ständigt lär man sig nya grejer.

• mugglesfan

Jag var inne väldigt kort på FL för att se hur forumet där var. En massa BIM-listor och grejer, men det var inte alls lika varm stämning som i den här tråden. Här bryr sig alla om vad som händer och man får äkta sympati när mensen kommer mm. I de där BIM-listorna var det mer en uppräkning på vilka som hade BIM samtidigt.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???