• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Vad lugnt det är i tråden idag! Ingen där? Vi behöver helt klart en 'sweetstreet' i dagsgänget för att hålla igång tråddiskussionerna... ;)

• Snart så....

Håller med dig Moppy! Swettie får helt klart ta och klona sig så hon kan vara här på dagarna oxå :D

Frullan hur har det gått hos gyn?

• Moppy

Vi håller tummarna för dig Frullan - att du är rikitgt bitchig och står på dig så du får din op!

Är det någon som BIMar snart som har några symptom att rapportera?

• Snart så....

Har minne som en guldfisk ibland sim *åhh nytt* sim *åh nytt igen*

Moppy fick du några gravsymptomer sist?

• nu är jag fruL

halååååååååååååå
    fulLan är tillbaka efter gyn besöket.
    eller tillbaka...
    jag gick hem
    Ha ha ha
    mer fritid till mig....fast jag måste jobba...men skönare hemma

Men i allafall gyn rapport
    och NEJ NENNE jag har inte filmat besöket, så detaljerad rapport får du inte porris där

Det var samma gynekolog som jag var hos förra gången vilket visade sig vara bra! Han kom ihåg mig och tyckte att uj uj uj har du haft ont sedan sit INTE bra! Sen kom han även ihåg att vi försöker få barn och tyckte att Nu har ni hållt på länge.
    Jaaaaa sa jag
    usch skäms lite för att den söte lille farbron tror att vi försökt i över ett år. Jag är INTE bra på att ljuga ... får mega ångest
    usch...

Men i allafall, han tyckte att vi skulle kolla upp det här och att det kan vara endo...inte så kul, men jag tror inte riktigt att det är det. jag har inte såååååå ont som de med endo brukar ha vid mens.

Men summa summarum är att han skulle remittera mig till sös för titthålsoperation. Hurra!!!!!!!!!!!!!

men jag har ångest för arr jag ljög

men nu får jag remiss:men han trodde det skulle ta till i feb för att få komma dit.

• nu är jag fruL

behövde inte bråka tjata eller skrika
    inte ens be om det...

• Snart så....

Helt underbart frullan att du fick hjälp! Vad glad jag blir, nu är både du och koko på banan med att få hjälp.

Hoho du ska se att ni snart oxå kommer få PLUSS och våndas med resten av oss hahah

KRAM på dig!

• Snart så....

Frullan, såg han nått eller får du leva i ovisshet nu tills du får OP-tid?

• Snart så....

Har just konstaterat om jag inte rapar så mår jag illa..
    Hurra för rapar :D

• Snart så....

ozzå pratar man med sig själv igen?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???