• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Nä - inte vill jag bli hostig av plusdimma. Hur ska jag då klara av att vara gravid i 9 månader.

Det kan ju vara allmän menshostighet. Bäst jag slutar ha mens omedelbart! För visst är hosta ett vanligt menssymptom???

• Bröllopstokiig

Godmorgon eller kanske godförmiddag!

Slowstartet idag... ramlar in på kontoret alldeles för sent. *gäsp*

Stort grattis igen Snartis! Pick'n och jag är så otroligt glada att det har blivit en till av "oss stammisar" som vi kan leka med i sommar! Jätte skoj och tusen tack för sms, jag höll på att sätta i halsen o hoppade runt i vardagsrummet hemma! Maken undrade vad jag var så glad för, o blev ganska förvånad när det gick upp för honom hur tighta vi har blivit på BT och denna tråden!

Grattis grattis grattis!

Jag mår som vanligt kanon och vill nu veta lite om hur snartis känner sig i vecka 4+2 eller vad du nu kan vara i....

Pussiluss

• Frejis

_koko_ och Mindre - You`ve got mail! :)

Måste lämna tråden nu, men vi ses ikväll. Även om jag inte har varit så aktiv här och har missat några träffar blir det jättekul att se alla i verkligheten :)

• nu är jag fruL

hejsan cicci
    vinkar

jag vill också veta hur snartis känner sig och HAR känt sig. Symptom och ställningar... give it to us

alltså bara berätteslerna Om det inte mer

• Snart så....

Shit vad ni skriver, var ju iväg och fikade en stund hahah

Tack för alla grattis tjejer :)
    Nu ska vi se om jag kan skriva lika bra som Cicci. Kan börja med att jag bara käkade vitaminer och inga andra tabletter.

Ons- sex rida
    lördag -sex blandat
    söndag - böj och sex låg med benen i vädret
    måndag - sex missionären
    tis - ont på utsidan häger bröst
    fre - aladåbliknande geleklump
    veckan efter - ont på utsidan häger bröst +aladåbliknande geleklumpar varje dag, olvärk till och från ibland
    torsdag - lite ilningar i äggisrna + allt ovan
    fredag - illamående fm + allt ovan
    lördag - starkt PLUSS :D kom direkt
    söndag - molande värk hela dagen. Hugger till när jag hostar, skrattar. Illamående, fick äta frukost direkt. Rapig.

• start september

Intressant snartis.

Symptom kan alltså vara annat än inbillning

Tänk att man kan bli så glad för andras skull när man knappt känner varann!

• Snart så....

Hej Cicci, Ringde du på en gång till MVC för inskrivning?

Sitter just och är illamående, hungrig och rapig på samma gång hahhaah

Shit tror att jag kommer få en mardröms graviditet, om det redan börjat hur ska det då blir längre fram??

• nu är jag fruL

snartis
    BRA beskrivet. det enda som saknades var vel ställningen på böjdagen
    men låt vår fantasi jobba

Fasiken du har ju massa symptom och dom kom ju direkt.
    Kullllllllllllllll
    Din och ciccis grav är väldigt olika.
    Bra att vi har två så olika referenser

puss

jag känner mig så himla glad för din skull
    vill hoppa lite av glädje

• Snart så....

Frullan, hahah oj glömde skriva det, red och sen avslutade med missionären för att behålla simmarna :D

• start september

Hej Sweet, nu sussar du nog så du läser väl detta först ikväll.

BIM är nog på onsdag, har haft ganska konstig typ mensvärk i helgen. Brukar inte ha det innan mens. Brukar dock ha ömma bröst, det har ju inte haft nu, skumt.

MEN jag kunde ju inte hålla mig utan testade med CB imorse (typ 2 dar för tidigt) och ett fett minus.

Troligen är du ju inget, mer än magkatarr tyvärr.

Jag var dock ganska sjuk över ÄL så chansen att det tog var lite.

NNÄ är typ på juldagen, känns ganska mysigt och än lite mycket familj i närheten. Nu i h-e ska det ta, inte bara för mig utan för oss alla!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???