• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Frejis

Hej hej!
    Tittar in i tråden snabbt nu på morgonen :) och ser att en del av diskussionen handlar om kvällens träff. Jag kommer gärna om ni inte är rädda ;) för mina förkylningssymptom som dock är på bättrinsvägen. Fick en jättejobbig infektion i luftvägarna förra veckan, men den brukar "hälsa" på mig min en gång varje år :(
    En praktisk fråga: hur känner jag igen er?

• Frejis

Oj, har jag missat ett PLUSS här i tråden? Är det Snart så som har plussat? Jättestort grattis om så är fallet :) :) :)

• nu är jag fruL

sweet: tackar som fråga
    mår skit men har i allfall bestämt mig för att kämpa för en till håls op hos gyn och då känns det som det är värt att kämpa för det i aalla fall...

snartis: besvara frågorna

• sweetstreet

Frejis, har hört från tidigare träffar att de har systempåsar som kännetecken!!!! ;) :D :D :D

Men jag vet inte alls var de har påsarna! I handen, på huvudet, knuten som en scarfs runt halsen.... Tja möjligheterna är oäääääändliga! :D

• sweetstreet

FruLLan

You go Girl!!!!!!!!
    Vi är din fan club och du ska veta att du har vårt fulla stöd till 200000 %!!!!!

• sweetstreet

Stavas det inte TIT FrulLan.... ;) ;)

• sweetstreet

Men nej det var ju inte den titen dethandlade om nej..... ooops....... Sorry!

• sweetstreet

Tillbaks till allvaret,
    har du pratat med någon mer efter tt du var på gynbesöket i hålan?

• nu är jag fruL

nej ingen annan
    har inte fått svar på proverna och då antar jag att allt såg bra ut. Men han tyckte ju att jag skulle kämpa för en op han också. Och det ska jag .

op titsen... näe....
    kanske efter ha ammat och har två torra påsar

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???