• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jag kan iallafall berätta att luciakonserten vi var på igårkväll här i New York var HELT FANTASTISK!!!!

Var verkligen som "hemma"!!!! Och otroligt proffsigt!
    det var svenska kyrkan som organiserade och de hade t o m bjudit in Erika Sunnegårdh som sjöng några sånger, bl a "o helga natt" och då fick jag verkligen gåshud enda ner till knäna!!!!!!!!! :)

• sweetstreet

Nu tror jag jag ska lämna tråden för att fixa lite sen frukost och väcka maken! :)

Sedan blir det mer julshopping idag. måste ju skicka hem allt till Sverige imorgon!

Puss på er!
    Mugles, jobba på bra nu och tänk på att det inte är allt för långt kvar till jul!!!!! :)

• mugglesfan

Jag håller med dig att bisolvon inte är som homeopati, inte alls.

Och herregud, varje dag i en vecka, det skulle vi definitivt inte klara. Varannan dag i knappt en vecka är max... Sedan börjar det kännas lite som tandborstning, en rutin som ska göras

• mugglesfan

ja just det... jobba var det ja... ;-(
    vi hörs imorrn!

• Berner

En del tror ju på storken så..

• Page

Så här några dagar innan mens letar jag efter symptom men hittar inga. Tidigare i dag hade jag nästan övertygat mig själv att illaluktande svettningar måste vara grav.symptom tills jag kom på att jag har bytt deodorant. Tydligen så är den inte bra.

Berner,
    Bisolvon är slemlösande medel och kan hjälpa till att göra slidans sekret tunnare och mer lättgenomtränglig för mannens spermier. Jag tror dock inte att det finns någon forskning om detta.

Appråpå forskning; Vad är det för forskning du håller på med Sweet? Eller är det så specifikt att du riskerar avslöja din identitet om du avslöjar det?

• Page

Så vänder jag mig till morgonskiftet. Har frågat det tidigare men frågar igen ifall ni inte orkar läsa igenom tidigare sidor.

När i cykeln ska man börja med Bisolvon? Och hur mycket ska man äta?

• sweetstreet

Kan inte sova så jag surfar in här trots att klockan snart är midnatt här. Kanske lyckas man pricka in morgonpasset???

• sweetstreet

Page,
    jag forskar om en viss kromosomsjukdom som vissa barnd föds med. Det är inte Downs utan en mer ovanlig.

Och Bisolvonet tror jag Cicci gav tipset om att man skulle börja med på dag 1 i cykeln dvs när man får sin mens, och sedan sluta med när man får ÄL.
    Rätta mig gärna om jag minns fel!

Fast jag var lite sen med det denna cykeln och kom inte igång förrän i slutet av mensen. Men jag tänkte att slemmet ändå borde hinna lösa upp sig eftersom det ju var ett tag fram till ÄL ändå.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???