• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jag är inte norrlänning men säger ändå "inandningsjo" ibland....

• Page

Det kan ju finnas hemmainseminationsset att köpa på nätet.

• sweetstreet

Konstigt med dina ord som försvinner Page.
    Hm mina försvinner inte.
    Fast jag ska snart själv försvinna tror jag. För nu tycker jag det 'är dags att väcka maken!

• sweetstreet

Det gör det alldeles säkert!
    Fast som sagt jag har ingen aning om hur effektivt det är att göra det själv?

• sweetstreet

Kan ju alltid klä ut sig i sjuksköterskedräkt innan! Med kortkort kjol utan något under. Då kanske plötsligt inseminationskitet itne behövs längre....???!!! :D

• sweetstreet

tjingeling nu ska jag ta vara på min lördag!

Ha en skön lördagskväll!!!!!!

• Page

Man kan nog hänga på några gaysidor och få lite fakta om sånt. Jag menar det inte fördomsfullt som det låter...

Försvinnande ord ja. Katten har kanske lite skuld i det också eftersom han alltid är med vid datorn.

• Page

En härlig lördag till dig också Sweetstreet!

• Berner

Ta kudde under rumpan i stället för spruta och slang!
    Mycket trevligare och så minskar ju chansen en del eftersom det är svårt att hålla det rätt temererat.
    Själv var jag hos homeopat och fick "piller" som skulle främja ÄL och dåvarande maken något som fick fart på de små simmarna eftersom de var slöa.( vi gick på utredning då)Om det var tron eller inte så fick vi 2 efterlängtade barn efter sådan behandling. ( vid 2 tillfällen)Utrednngen visade att vår chans att få barn tillsammans var ca 4%.

• Page

Berner,
    4%?? Va?? Vad var det för piller??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???