FruL,
BIM runt Lucia, men det är väl egentligen inte BIM utan mens. Är helt säker på att vi missade ÄL. Om inte makens slöisar överlevt i ca 5 dygn i mig...
En mycket privat fråga till dig som du kan strunta i om det känns jobbigt. Om det är något fel på dina äggstockar/ledare kan man åtgärda felet? Tänkte på en annan sak också. Om sjukvården vägrar göra titthålsoperation på dig kan du om du har tid och råd åka utomlands och få det fixat. Inga köer om man är villig att betala!
CissiL,
Hur stora mägder Bisolvon ska man äta och när ska man börja, i menscykeln alltså? Jag tror att det behövs något för att tränga igenom det naturliga skyddet jag har. Har inte funderat på att...hmm...kvinnliga vätskor kan verka preventivt.
Hahaha, Sweet som en skäggig gubbe. Hysteriskt kul! Jag har nog ett fantasiansikte till er alla. Konstigt nog är ni förvånadsvärt snygga allihopa. När det gäller dig Sweet ser jag bara Carrie i Sex and the city framför mig. Sorry, jag är teveskadad!
Sweet,
Förstår din nojia att någon ska "känna" igen en här. För min del så är det inte för att verkstan är någon hemlighet utan att jag tycker att det är lite småskämmigt att vara så besatt. Jag har dock inbillat mig att om någon av mina vänner skulle snubbla över den här tråden, skulle de känna igen mig trots allt. Lite som de där blurriga bilderna på brotttslingar/offer som man ser på teve. Om de hade blurrat någon av mina vänner tror jag att jag hade kännt igen dem i alla fall.
Ha det så trevligt på dejten på måndag!