• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Haha Cicci! :D

Klart att du är trött för att Pickn är lite trött nu efter festen!

• _koko_

Snart så... - jag är inte alls säker, men jag hoppas! :) Jag vet ju precis hur det är med en kropp som gör allt för att jävlas med en...

Vill ni se alla sjuka symptom jag haft på sistone som precis börjar ge med sig??

• Liten med Mindre

Syndafallet har inte kommit ännu. :) Och inte mycket dropp heller idag?? Det är nog lugnet före stormen (det brukar nog vara så - men jag vill ju gärna glömma). Symptom på retsamt sen mens kanske.

Men vad skönt att slippa må pest på jobbet! Fast det är klart att det inte är kul att må pest på helgen heller.

Nåja, blir nog ompysslad imorgon ifall det slår till då.

• Liten med Mindre

Har symptomen i alla fall börjat ge med sig koko? Vad sa doktorn om dem?

Du vet att vi gillar symptom - även om vi vet att vi helst inte ska ha dem.

:)

BERÄTTA!

• Bröllopstokiig

Mindre, vad spännande det låter! Det kanske är en bebis där i allafall!
    Oj oj oj massa roliga nyheter att invänta under helgen eller på måndag!

• Liten med Mindre

Nja, jag har droppat rött sen i tisdags (lite senare än vanligt), och nu har brösten ju krympt igen och slutat göra ont. Så brukar det vara.

Var ju typ en halv dag sen förra gången, så det blir väl lite senare igen nu då. Fast före förra gången så har jag nog inte varit sen på vääälidgt länge.

Gissar att hela kroppen är lika seg som jag känner mig. :) Utom konditionen då, som efter flera månaders hosta är på väg upp. :D Å så ser jag fram emot att börja med bisolvon igen för att få lite lättare att hosta upp det som är kvar. (sorry - over sharing)

• Bröllopstokiig

Trevlig helg tjejer!!!!!!!!!!1

• _koko_

Ok! (som om jag hade låtit bli annars :D)

- mörka bröstvårtor
    - stickande bröst
    - läckande bröst
    - lätt mensvärk
    - konstant hunger
    - illamående
    - halsbränna

Tänk att man kan ha så myket symptom utan att vara gravid... Det mesta kan man ju härleda till stress och annat, men mörka bröstvårtor?? Läckande bröst?? Ska bli spännande att få resultatet på prolaktintestet...

• Liten med Mindre

Håll oss underrättade! :) Hur konstigt som helst.

I morse frågade maken "Varför blev dina bröst stora sådär? Det brukar de inte bli?"

Vad svara på det? "För att kroppen är konstig och gillar att retas." Nåväl, kul att han intresserar sig (ok, vilken karl gör inte det när brösten blir större) och funderar. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???