• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jeho!

I såfall LOVAR jag att ni ska få adressen till vår hemsida lite tidigare.
    Men jag mailar den isåfall till de som är intresserade för jag vill inte lägga ut adressen här än som sagt.

Alldeles för mycket löst folk som surfar runt här på BT!! ;) :D

Men er kära trådstammisar och systrar i nöden, er litar jag på! :) Och det är ju kul ifall man har lite mer koll på varandra nu när man pratat så mycket här att det känns som om man känner varandra (fast jag aldrig träffat någon av er!)

• sweetstreet

Förresten kan jag meddela att jag igår såg det mest crazy hus jag NÅGONSIN sett!!!!!! Eller inte huset just, men juldekorationerna i trädgården och på huset!!!!!!
    Det går inte att beskriva i ord!!!!!!!!!

Jag lovar! Jag hade hört talas om huset av kompisar på jobbet så jag hade ju en viss föreställning om HUR mycket det skulle vara. Men trots dessa bilder i mittt huvud så var jag inte förberedd på vad jag fick se! HEEEEEELT GALET!

Jag ska faktiskt gå runt lite mer och ta foto på lite juldekorationer och trädgårdar och lägga ut på hemsidan. Så då kommer ni sedan attt kunna se även detta huset!

Om det var snyggt????? Njaeeee. Inte min samk iallafall. men det var sååååå mycket att man liksom bara stod och gapade!!!!!!!

• sweetstreet

Oj nu försvann visst alla.

Hopps!
    Jaja. Jag ska ändå gå till jobbet nu så det är bäst jag sliter mig härifrån.

Och om ni hunnit hem innna jag hinner titta in här igen så önskar jag er alla en jättebra helg!!!!
    Och jag håller tummarna för alla BIMare! Särskilt Snartis som det ju redan luktar plus om!! :)

• Snart så....

Shit vad alla är säkra på ett pluss för mig?? Är inte alls lika säker själv, kroppen j*vlas ju så mkt nu så är inte säker förrän man verkligen inte får mens och ett pluss.

Sweetie, ja ja du måste ta kort på crazy hus åt oss!! Vi kan kan ju byta bilder med varandra? 08-orna har ju träffats IRL men vore dökul att se alla andra oxå :D

• Liten med Mindre

Oj, nu meckar de med elen i mitt rum. Bäst att inte göra något jobb som kan försvinna. :D Får nog surfa lite ett tag.

• Bröllopstokiig

Jag sitter och gäspar hela tiden, jag är så fruktansvärt trött hela tiden.... Symptom!, hahahahahahahaha
    Så trist när man inte har något roligt att rapportera, men jag ser verkligen fram emot måndag kväll

• Liten med Mindre

och det har inget att göra med festen igår?? :)

• Bröllopstokiig

hahahaha näääääääää så klart inte förstör inte mina inbillningar Mindre
    Phuuuu snart är det helg! Jag ska nog med göra lasagne i kväll Blev sugen på det när KOKO skrev om det innan!

• Liten med Mindre

Mmm - kokos lasagne. Med smak av Thailand eller?

Självklart är du jättetrött pga Pickn! Pickn levde nog rövare totalt igår, och kräver nu massor med energi för att återhämta sig och växa. Klart att du blir trött då! Förmodligen behöver du en saftig fotmassage när du kommer hem också, för att Pickn ska må riktigt bra. :D

• Bröllopstokiig

ÅÅÅ det hade varit helt underbart! Fotmassage! Yes!
    Ska be maken, innan jag somnar....

*Gäsp*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???