• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Godmorgon i fabriken!

Långt och mycket att läsa ikapp - då slipper jag börja jobba med gruset fortfarande i ögonen.

Det blev svettig julcykling igår - med höjdpunknten att maken faktiskt var med och blev darrig i benen. Om simmarna har hans kondis så är det väl inte konstigt om de inte orkar fram. :D

Nä - skärpning Mindre - det där var elakt!!

Nåja, träningslägret är inlett och allt kan bara bli bättre, lussebullarna godare, godisaskarna fullare, julklapparna fler och äggen mer befruktade. :)

Vänner-fan, jag tror att du kan börja med SATSbaby när läkarn gett ok att börja träna igen efter förlossningen. Kolla på gymmet eller hemsidan.

• Liten med Mindre

Nä - inget party här. Väcktes av en glad "Stanly" imorse. Men vad hjälpte det när Stanly och husse var tvugna att rusa iväg för att inte fastna med bilen i trafiken. :( Och i helgen är jag HEEEEELT ensam. Får vänta tills i nästa vecka.

Å andra sidan hinner jag slaska klart då. Kommer nog inte att känna mig ybersexig när kvällen kommer.

Och så får jag hälsa på mormor ihelgen, och julshoppa. :)

Ska försöka hinna baka några omgångar cookies så att det kan följa med några på måndag. (Tricket är att frysa in dem innan maken kommer hem, och sen låtsas som ingenting, annars tar de slut på en gång.)

• Liten med Mindre

Snacka om tråddödare. :(

Äter nog upp hela kakdegen som tröst i helgen. Blandar ut den med glass till min egen B&J cookie dough.

Eller så är det helgförberedelser på gång, julfest, hemresor och annat skoj.

Utom för Cicci då - som är bakis efter sin första alkoholfria fest. För mycket mat kanske? Eller så ville Pickn fortsätta festa så att det inte blev någon sömn i natt... :?

• Snart så....

Känner du dig ensam Mindre?

Jag håller på och pratar sprit på andra tråden :D
    Annars är det full rulle här på jobbet, fast inte pga jobb utan julfest och alla säljarna från hela landet är här. Så minglar lite med dem :)

• Liten med Mindre

Åååå - det går så långsamt här. Som vanligt är människorna jag behöver prata med borta, och apparaterna jag hade tänkt jobba med sönderskruvade. :(

Det är fredag och jag vill gå hem och baka, pyssla, pynta.

Men om 30 min får jag i alla fall luncha med tjejkompisar och go bebis. (Nä, tycker inte att de är jobbiga ännu.)

• Liten med Mindre

Jo, tjuvläste om spritdiskussionen. Har faktiskt ingen direkt längtan just nu. Möjligtvis en god middag med gott vin. Kan vara för att jag är lunchhungrig. :D

• Snart så....

är oxå hungrig
    har mått lite halv illa hela morgonen

• Snart så....

och inga spår efter mensen än...

• Liten med Mindre

Håll den borta!!!

Ha så skoj på julfesten om ni hinner sätta igång medan jag är på lunch. :)

UPPDATERAR

"Tråd-Afterwork" på måndag 11 december, från 17.30
    Plats: Pig & Whistle, Medborgarplatsen, Stockholm, Sverige.

Tyvärr fanns ingen lokal som passade alla trådvänner. Sorry.

• _koko_

Det är verkligen dags för Pick*n att få en trådkusin här i hufvudstaden, tänk om det blev du snartis... :)

Mindre, ser VERKLIGEN fram emot dina bullar på måndag!! Hehe, nä inte de bullarna...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???