• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Ganska skönt, så här avslappnad har jag inte varit kring BIm på länge. Tur att man har annat att fokusera kring.

hmm vi får väl se om Pick´n får en trådkusin snart

• Liten med Mindre

Nä, de bullarna har krympt till normal storlek igen. Till allmän besvikelse hemma. :( Nu väntar jag bara syndafallet. Eftermiddagen kanske.

Får se om det blir bullar eller cookies.

• nu är jag fruL

usch mindre inte roligt
    stackrs gumman vet ju precis hur det känns.
    Usch
    lider med dig
    PUSS

jag tror det luktar trådkusin snartis.

• Snart så....

hahah sitter med locktången i hösta hugg framför datorn...

• nu är jag fruL

jag är bara glad över att du inte sitter på toaletten med locktången för då vet man aldrig vilket hår det är som skulle bli lockat

skulle bli konstigt när du frågar chefen vad han gillar dina lockar

• _koko_

Åååh, jag vill också sitta på kontoret och lalla... Dvs göra annat än att jobba...

Nån som har nåt tips på något snabbt och gott att göra till middag ikväll? Hade tänkt göra lasagne men glömde ta fram köttfärs ur frysen i morse...

• Snart så....

frullan, hahaha tro mig det är något jag inte skulle fråga chefen om

• Snart så....

koko, vi äter ofta en enkel biff med sallad (med oliver, fetaost, ruccula mm)

• Bröllopstokiig

koko: Köp ny köttfärs på vägen hem!

Jaha, så sitter man här och känner sig bakis, fast att man inte drack så mycket i går, lite blev det, 2 minimunnar med rödvin Sen tog jag fel glas 2 gånger, tillfördrinken tog jag värninnans glas i med champagne i stället för mitt med cider och fick i mig en stadig klunk, shit.... sen bad jag maken köpa bara tonic till mig när han beställde GT (6a) och var tror ni han ger mig, sin drink och jag tänkte inte ens på att lukta innan jag togen klunk eftersom ajg stod med kollegor, jomeen visst var det GT, så lill* Pickn har fått sig sin första minifylla
    Själv bryr jag mig inte så mycket för det var såååå lite i sammanhanget!

Nu är jag ju i vecka 9 och fått ett nytt symptom till: Jag kissar mycket. Jag var på toa innan vi hoppade inte i taxin från Grand, innan jag lade mig o sen var jag tvungen att gå upp mitt i natta och sen vaknade jag 08 och kunde inte snoosa telefonen för jag behövde gå på dass igen! Så nice med lite symptom att rapportera!
    Men annars mår jag precis som vanligt, förrutom ett till. Jag är ju lite mer hungrig än vanligt, och får jag inte mat så mår jag lite halv taskigt, inte spyilla alltså men annorlunda....
    HA äntligen har jag fått 2 nya symptom!!

Nu ska jag hålla mina tummar för Snartis, fan vad kul för Pickn om en kusin uppenbarar sig

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???