• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

kör stenhårt på ditt tema Cicci, festa som ett djur och sen må piss imorgon och förhoppningsvis få ett pluss :D

• Snart så....

koko ja och man blir inte så där äckelmätt...

• _koko_

Roligt med en rapport, Cicci!!! 3 av mina vänner (ja, du räknas som vän numera :)) är nygravida, gissa om jag önskar att jag kunde vara med i gänget...

• nu är jag fruL

Kul att du hade kul cicci. Och pickn måste ju lära sig tidigt
    näe men ärligt så tror jag inte precis som du att den lilla mängden ens märks.

Kul att höra att du fått symptom. jag tycker du är helfestlig som så gärna vill ha symptom. alla andra man hört om är bara glada över att de mräker så lite som möjligt.
    fast jag kommer nog vilja känna någonting i alla fall...
    men INTE illamående! FY

kul med pickn. Jag vill också ha en liten boris i magen

men nu håller vi tummarna för snartis. Jag och koko får vel hoppas på op och tur efter det.

• start september

Håller tummarna för dig Snart så!

Själv har BIM runt Lucia (tisdag/onsdag). Denna månad har jag INTE fått ömma bröst, vilket jag fått en vecka innan alla andra månader ( eller de tre jag har haft koll på...).

Lite skumma stickningar i mage och äggisar har det var också.

Var ganska pessimistisk denna gång, men nu börjar nog ett litet hopp finnas!

• _koko_

Behöver man boka bord på pig & whistle förresten, eller är det bara att glida dit? Hur många blir vi?

Ska bli så roligt!!

• nu är jag fruL

och mindre gumman och de nadra får bara hoppas på tur utan op...

• Liten med Mindre

koko - varför inte tina köttfärsen i micron och göra lasagne ändå?

Älskar italiensk mat. :D Fast biff och sallad är gott också. Sallad med fetaost och rostade pinjenötter, o olivolja så klart.

Inget syndafall av lunchen i alla fall. Bara dropp dropp någon gång ibland. Antar att det blir sent den här gången - bara för att retas.

• _koko_

Hmmmm, ja, det kanske blir lasagne iaf... Är sugen på det... Och vi blir några stycken, så det vore skönt att göra något i en form bara... Skönt att slippa handla så mycket...

Oooh, många potentiella plussare alltså!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???