• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Ja det känner man igen, har man besök är så otoligt lätt att bli lätt hysterisk *s*

• _koko_

Japp, inte så kul...

Vill åsså ha glögg... Och lussekatter, hur var det, skulle du eller mindre ta med sig på måndag??? :D

• Page

Koko och Snart så:

Hahaha, det låter mycket bekant! Fick ett miniutbrott (tyst i huvudet) i går när en kompis ställde sin smutsiga kaffekopp på mitt vackert dukade bord. Perfektionen var borta .

• Snart så....

hahaha...jag har inte hunnit baka än så hoppas på Mindres lussebullar med vit choklad eller hennes cookies

• Snart så....

Hahaha har en kompis som ALLTID spiller massor så får inte vara så noga med dukar osv när hon kommer. En gång lyckades hon välta ett stort glas rödvin över tapeten, tur att vi har avtorkningsbara :D

• Page

Angående diskussionen om förändringar när man skaffar barn. Jag i likhet med de flesta är rädd att förlora närheten till min man, men det är en åldersgrej tror jag. Ju äldre jag har blivit desto mer ego är jag. Vill man verkligen ge upp vita möbler och mängder med levande ljus? Dessutom är det rätt skönt att sova på morgnarna...

Jag tror ändå att man blir en bättre människa av att få barn (ego igen!). Jag har jobbat som vårdbiträde en gång i tiden och där upptäckte jag att gamlingar utan barn är konstiga. Ja, inte alltid, men ofta. De utvecklar ett konstigt förhållande. Ganska skrämmande.

• _koko_

Hej Page! Du finns inte med i vår lista tror jag, jag har inte varit här när du har skrivit (men jag har sett att du finns :))...
    Har du lust att påminna mig om var du kommer ifrån (eller var det du som kom från något litet ställe och inte ville säga?), ålder och när ni började försöka?

Vi hade fläckar i FRYSEN efter en fest, det ni!!

• Page

Är det inte möjligen jag som spiller hos dig Snart Så??? Fattar inte det...jag spiller aldrig hemma! Hos andra är det en annan femma. Har skvätt rödvin på kompisars antika stolar och mattor och lite annat.

• Snart så....

Ja man undrar ju hur det kommer att bli när man väl får barn. Jag tror att man får kämpa lite extra men att det samtidigt blir underbart.

Har kompisar som har barnvakt varannan fredag och bara myser och tittar på film ihop. Tror att det är väldigt viktigt att just unna sig just sånt och inte bara för att gå på tex fest.

• Page

Koko: Det var någon annan som skrev det men jag bor också i en håla. Vill dock gärna vara med i listan så: sörmland, 30 år, sen oktober. Väntar på mitt andra BIM runt lucia.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???