• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Snart så.... då väntar vi oss ett härligt meddelande från dig på måndag morgon!

• sweetstreet

Moppy det låter ju superbra att ÄLen liksom väntade tills du belv frisk!

Eller så kanske kroppen helt enkelt inte kände sig bra nog att loss ett ägg förrän du fick lite mer energi (= belv frisk!) :)

• sweetstreet

Snart så,

jaja "jobba".... Skyll på den du!

O j-vlar! POå tal om jobb så borde jag springa dit nu!!!!
    Shit! Här sitter man i godan ro med sin temugg och chattrar med er superpinglor! men det får man ju inte göra nähä. iväg ska man! Ut i kylan. Tuffa tåget. brumma bussen. jaha. Sedan jobba.

Fast vi har jullunch idag så det blir kul! Och ikväll skajag nog till brooklyn på konsert för en kompis pojkvän ska spela där. Han spelar i ett band och jag har aldrig hört dem. Så det blir skoj!!! :)

• sweetstreet

Man måste ju ibland ta sig i kmragen och faktsikt utnyttja att man bor i NYC!

är så himla dålig på det tyvärr.
    vardagen tar så lätt över....

• sweetstreet

kragen ska det ju vara som man tar sig i!

• Moppy

FruL: jag läste lite här i tråden innan att du ville få undersökning av äggledarna. Enligt min gyn är enda sättet att undersöka äggledarna och kolla om de är ok, en titthålsoperation (som Koko ska få). Man kan inte undersöka äggledarna via VUL eller liknande. Så du måste KRÄVA TITTHÅL! säg att ni försökt över ett år om det hjälper, ljug, skrik och bråka så du får komma till. Då kan de samtidigt även skölja ledarna eller ta bart ärr eller cystor som sitter i vägen.

Du kanske redan visste allt detta, men jag tänkte bara för säkerhets skull...

KRAM!

• Liten med Mindre

Men de eldar på andra sidan vattnet - så jag är oskyldig!!!

:p

• Moppy

....och det ska inte vara en ;) mitt i texten förståss!

• sweetstreet

tjingeling på er sötnosar!!!!

och snartis det är helt klart fritt fram att ringa fixarkillen o be honom installera en skumpakran! Hälsa från mig!

Fast det kanske är bättre att hälsa från FruLLan med tanke på deras kroppspråk senast...! ;)

• Liten med Mindre

Hade jag vetat vad jag vet nu så känns det som om allt gummi vi någonsin använt var totalt onödigt.

Tänk vad skoj vi kunde haft!!! (bara att inse att lite av spontaniteten försvinner med gummi)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???