• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Jo tack det är bra med glöggen, värmer fint i min svullna mage :D

• sweetstreet

FruL,

Jag hoppas hoppas hoppas att ditt besök går bra idag och att du får ett bra mottagande och en remiss till någon vettig människa!!!

Och du den där chefen, allvarligt talat jag tror du måste ta ett seriöst snack med honom!
    Heja heja!!

Och ang min svullna mage så känns det mindre nu. Hm, kanske är det bara fråga om allmäna gaslagen??? ;)
    Jag gör nog som jag brukar och satsar på NÄ och NNÅ!

• Moppy

tack sweet! känns mycket bra att vara på G igen. hoooooppas nu!! om 12 dgr vet jag!

• sweetstreet

Snartis känns ju bra att den värmer!
    Det ska glögg göra!

Får man fråga hur många liter du lyckats hinka i dig?! :D

• sweetstreet

Japp! Moppy!
    Vi på tråden håller ju som sagt alla möjliga kroppsdelar för att allt ska gå bra!

• Snart så....

AJJJ... nu hugger det i vänstra äggisen! Dem har jag ALDRIG kännt av...skumt

• Snart så....

Ähhh bara några liter. Väntade ju på att du skulle vakna och beställa en Skumpa-pipeline...

• Moppy

Snart så... som jag sagt tidigare så luktar det plus om dig! Dragningar i äggstockarna och snigelslem ÄR gravsymptom! När ska du TESTA?

• Liten med Mindre

Sweet - vad jobbigt att magen känns mindre. För jag vet ju hur mindre-mage känns. :( Uppblåst, mullrig, mensig, sugen på godis och lussebullar.

Lider med dig. ;)

• sweetstreet

Förresten nu när jag läste ikapp här (måste ju alltid göra det varje morgon!) så såg jag Ciccis inlägg om balen.

Och lite morgontrött som man är så är min hjärna lite trög. Och jag förstod först inte vad hon menade att henne frissa skulle göra med hennes man (=make!!!). Väldigt konfunderad blev jag....
    Men sedan när jag läst inägget typ 10 gånger insåg jag plöstligt! Nej! Det är ju inte mannen det är fråga om utan manen!!!!! Ja jäsikens vad dum man kände sig! :D :D :D

Men det var ju tur att jag kom på vad hon menade! Annars hade jag nog forfarande funderat över Ciccis man och hennes frissa....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???